Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

Orzeczenie KE z 7.12.2017 w sprawie programu "Magazyn śledczy Anity Gargas" z 6.09.2017 r.

Orzeczenie KE z 7.12.2017 w sprawie materiału pt.: "W obronie historycznej prawdy", wyemit. w Wiadomościach TVP1 28.07.2017 r.

Orzeczenie KE z 9.11.2017 w sprawie publikacji: "Kontrowersje wokół rezydentów. Narzekają na zarobki, jedzą kanapki z kawiorem".

Orzeczenie Komisji Etyki TVP z 28 lipca 2016 r. w sprawie reportażu pt. "Dojdziemy do prawdy", wyemitowanego 8.03.2016 r.

Orzeczenie Komisji Etyki z 24.11.2015 r. w sprawie programu "Minęła dwudziesta" TVP INFO z 22.11.2015 r.

Opinia Komisji Etyki TVP z 16 września 2015 r.

Orzeczenie Komisji Etyki z 1.07.2015 r. w sprawie skargi Państwa Temech na materiał wyemit. w "Panoramie" TVP2 27.08.2014 r.

Orzeczenie Komisji Etyki TVP z 24.06.2015 r. w sprawie skarg na program "Tomasz Lis na żywo" wyemitowany 18.05.2015

Orzeczenie Komisji Etyki TVP z 17.06.2015 r. w sprawie skargi P. Marcina Mastalerka na program z "Dnia na dzień" z 7.02.2015

Orzeczenie Komisji Etyki TVP z 2.07.2014 r. w sprawie skargi P. Zofii Sroczyńskiej na reportaż wyemit. w cyklu "Wokół nas"

Opinia Komisji Etyki TVP z dnia 25.10.2013 r. w sprawie publikacji dot. marki Powerade z udziałem red. Tomasza Lisa.

Opinia Komisji Etyki TVP z dnia 16.10.2013 r. w sprawie udziału red. Macieja Kurzajewskiego w reklamie.