• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Opinia Komisji Etyki TVP z dnia 16.10.2013 r. w sprawie udziału red. Macieja Kurzajewskiego w reklamie.

14:12, 16.10.2013
Opinia Komisji Etyki TVP z dnia 16.10.2013 r. w sprawie udziału red. Macieja Kurzajewskiego w reklamie.Zawierają one jasno sformułowany pkt. 14: „Dziennikarzowi nie wolno zajmować się akwizycją reklam, ani występować w programach reklamowych”. Komisja Etyki podkreśla, że od ww. zasady nie ma wyjątków.

Komisja Etyki TVP stwierdza, że udział w reklamie Banku PKO BP redaktora Macieja Kurzajewskiego jest sprzeczny z obowiązującymi „Zasadami etyki dziennikarskiej w Telewizji Polskiej” przyjętymi przez Zarząd TVP i obowiązującymi w Spółce od 1996 roku.


Podziel się:  Więcej
Zawierają one jasno sformułowany pkt. 14: „Dziennikarzowi nie wolno zajmować się akwizycją reklam, ani występować w programach reklamowych”. Komisja Etyki podkreśla, że od ww. zasady nie ma wyjątków.
w imieniu Komisji Etyki TVP

Halina Marszałek-Mrozowska

Przewodnicząca