• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Reklama Dzieciom juz po raz 18. w TVP

13:52, 18.11.2010
Reklama Dzieciom juz po raz 18. w TVPRusza XVIII już edycja akcji „Reklamy Dzieciom”. Charytatywny blok reklam nadany zostanie w Wigilię przed głównym wydaniem „Wiadomości”. Jak co roku, będzie to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej. Za udział w nim sponsorzy akcji zapłacą specjalną cenę. Dochód z niego w całości przeznaczony będzie dla potrzebujących dzieci.

Rusza XVIII już edycja akcji „Reklamy Dzieciom”. Charytatywny blok reklam nadany zostanie w Wigilię przed głównym wydaniem „Wiadomości”. Jak co roku, będzie to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej. Za udział w nim sponsorzy akcji zapłacą specjalną cenę. Dochód z niego w całości przeznaczony będzie dla potrzebujących dzieci.

Rusza XVIII już edycja akcji „Reklamy Dzieciom”. Charytatywny blok reklam nadany zostanie w Wigilię przed głównym wydaniem „Wiadomości”. Jak co roku, będzie to jedyny blok reklamowy w tym dniu na antenach Telewizji Polskiej. Za udział w nim sponsorzy akcji zapłacą specjalną cenę. Dochód z niego w całości przeznaczony będzie dla potrzebujących dzieci.
Pieniądze ze sprzedaży trafią do organizacji, fundacji, placówek i stowarzyszeń na wsparcie działalności statutowej oraz z przeznaczeniem na leczenie dla poszczególnych dzieci. Czas świąt to jedna z tych chwil, gdy szczególnie ciepło myślimy o dzieciach, także tych potrzebujących pomocy: niepełnosprawnych, chorych, czy też o tych opuszczonych przez najbliższych. To właśnie z myślą o takich dzieciach Telewizja Polska organizuje już po raz 18. akcję „Reklama Dzieciom” - mówi Marcin Oziewicz, przewodniczący Komisji ds. darowizn. Dzięki hojności reklamodawców przez 17 lat Telewizji Polskiej udało się wspomóc setki placówek i tysiące podopiecznych. Pieniądze tylko z zeszłorocznej edycji trafiły do 101 stowarzyszeń, fundacji, ośrodków, domów dziecka i innych placówek, które systematycznie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom., które pomagają systematycznie dużej liczbie dzieci. Dotychczas dotacje przeznaczono też m.in. na turnusy rehabilitacyjne, indywidualną rehabilitację i leczenie, działalność świetlic socjoterapeutycznych, środowiskowych, warsztatów terapii zajęciowej, projekty, których celem jest całoroczna rehabilitacja dzieci niepełnosprawnych ruchowo i intelektualnie oraz wyposażenie specjalistycznych pomieszczeń (np.: sale doświadczania świata, sale do zajęć w zakresie integracji sensorycznej, aparatur do terapii biofeedback) do kompleksowej rehabilitacji i stymulacji psychoruchowej dzieci niepełnosprawnych fizycznie i intelektualnie.
Przyznane darowizny umożliwią beneficjentom kontynuowanie już rozpoczętych projektów oraz zrealizowanie nowych, z których skorzysta wielu podopiecznych. Dochód z akcji „Reklama Dzieciom 2010” zostanie podzielony między wnioskodawców, którzy złożą odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. Wnioski rozpatrzy Komisja TVP ds. darowizn. Jak co roku liczymy na szczodrość sponsorów.