• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Nie fakt w „Fakcie”

13:40, 08.10.2010
Nie fakt w „Fakcie”

Fałszywy cytat, który ukazał się dziś (8 października br.) w dzienniku „Fakt” jest dowolną i błędną interpretacją komunikatu Biura Prasowego TVP z dnia 7 października br., który mówił o zaniepokojeniu Zarządu TVP spadkiem średnich dobowych udziałów w rynku całej TVP1 w grupie widzów w wieku 16-49 lat.

Biuro Prasowe TVP zażąda zamieszenia sprostowania przez dziennik „Fakt” i przeproszenia redakcji Wiadomości TVP1.

Biuro Rzecznika Prasowego TVP

Jacek Snopkiewicz, rzecznik TVP nie udzielał mediom wypowiedzi o zaniepokojeniu Zarządu TVP tym, że „Wiadomości przegrywają zarówno ze stacjami komercyjnymi, jak i z TVP2”.


Podziel się:  Więcej

Fałszywy cytat, który ukazał się dziś (8 października br.) w dzienniku „Fakt” jest dowolną i błędną interpretacją komunikatu Biura Prasowego TVP z dnia 7 października br., który mówił o zaniepokojeniu Zarządu TVP spadkiem średnich dobowych udziałów w rynku całej TVP1 w grupie widzów w wieku 16-49 lat.

Biuro Prasowe TVP zażąda zamieszenia sprostowania przez dziennik „Fakt” i przeproszenia redakcji Wiadomości TVP1.

Biuro Rzecznika Prasowego TVP

TVP