• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Jedynka poniżej oczekiwań

12:28, 07.10.2010
Jedynka poniżej oczekiwań

Natomiast Zarząd TVP na posiedzeniu 12 października br. zapozna się. z analizą programu i sytuacji ekonomicznej Jedynki po wprowadzeniu od 6 września br. nowej jesiennej ramówki, zapozna się z oceną jakościową nowych audycji wprowadzonych na antenę.


Zarząd TVP jest zaniepokojony spadkiem udziałów w rynku głównej anteny telewizji publicznej, dysponującej największym budżetem i decydującej o przychodach TVP. Jedynka coraz częściej staje się stacją czwartego wyboru, przegrywając z konkurencją i TVP2. Taka sytuacja miała miejsce m.in. wczoraj, 6 października br., a także 4 października br. (poniedziałek), 29 września br. (środa), 26 września br., (niedziela), 22 września br. (środa), 20 września br. (poniedziałek). Od dnia wprowadzenia nowej ramówki, we wrześniu i październiku br. średnie udziały w rynku TVP1 w grupie widzów w wieku 16-49 wynosiły 15,11 proc., podczas gdy w analogicznym okresie roku 2009 - 16,54 proc. Jest ta największy spadek udziałów w rynku w porównaniu z głównymi antenami konkurencji i TVP2.


Biuro Rzecznika Prasowego TVP S.A.

Biuro Rzecznika Prasowego TVP informuje, że zmiany personalne w telewizyjnej Jedynce nie były przedmiotem obrad Zarządu TVP. W związku z tym wszelkie spekulacje pojawiające się w ostatnich dniach na łamach prasy są bezpodstawne. Tym bardziej, że o stanowiskach kierowników redakcji, zgodnie z procedurami wewnętrznymi, nie decyduje Zarząd, tylko dyrektorzy anten.


Podziel się:  Więcej

Natomiast Zarząd TVP na posiedzeniu 12 października br. zapozna się. z analizą programu i sytuacji ekonomicznej Jedynki po wprowadzeniu od 6 września br. nowej jesiennej ramówki, zapozna się z oceną jakościową nowych audycji wprowadzonych na antenę.


Zarząd TVP jest zaniepokojony spadkiem udziałów w rynku głównej anteny telewizji publicznej, dysponującej największym budżetem i decydującej o przychodach TVP. Jedynka coraz częściej staje się stacją czwartego wyboru, przegrywając z konkurencją i TVP2. Taka sytuacja miała miejsce m.in. wczoraj, 6 października br., a także 4 października br. (poniedziałek), 29 września br. (środa), 26 września br., (niedziela), 22 września br. (środa), 20 września br. (poniedziałek). Od dnia wprowadzenia nowej ramówki, we wrześniu i październiku br. średnie udziały w rynku TVP1 w grupie widzów w wieku 16-49 wynosiły 15,11 proc., podczas gdy w analogicznym okresie roku 2009 - 16,54 proc. Jest ta największy spadek udziałów w rynku w porównaniu z głównymi antenami konkurencji i TVP2.


Biuro Rzecznika Prasowego TVP S.A.