W tym roku transmisje w TVP2 miały średnią widownię 1 586 tys. (udziały 16 proc.). Była więc ona nieco wyższa niż w 2007 r. – 1 520 tys. (udziały 15,7 proc.).
Najwięcej czasu antenowego na relacjonowanie WOŚP przeznaczyła TVP2 – ok. 5 godzin. Najwyższe wskaźniki miała transmisja o 16.00. Przed telewizorami zasiadło 2 937 tys. widzów. Udziały wyniosły 26,6 proc. Były one więc większe od średniodobowych udziałów TVP2 (19,7 proc.).
Średnia widownia TVN ukształtowała się na poziomie 846 tys. osób (udziały 7,7 proc.) a TVP INFO – 442 tys. widzów (4,4 proc.). Udziały TVP INFO były wyższe niż udziały średniodobowe tej anteny (4,2 proc.). DJ
Na zdjęciu (od lewej): Prezes TVP Andrzej Urbański, twórca WOŚP Jerzy Owsiak i Prezes TVN Piotr Walter. Foto: OMI.
Ponad 14 mln (z tego przeszło 12 mln w TVP2) widzów obejrzało relacje z 16. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy