• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Superbrands” – symbol sukcesu marki dla TVP

11:57, 01.09.2008
„Superbrands” – symbol sukcesu marki dla TVP- Otrzymanie tytułu „Superbrands” to dla TVP S.A. ogromny prestiż. Utwierdza nas i naszych widzów, że jesteśmy marką rozpoznawalną, gwarantującą wysoką jakość produktu – mówi rzecznik TVP, Aneta Wrona.

W części oficjalnej wręczono statuetki 78 markom konsumenckim i biznesowym, uczestnikom tegorocznej edycji programu „Superbrands”. Zakwalifikowanie do programu jest bardzo prestiżowe.

„Superbrand – marka, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję. Daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

Pomysłodawcą programu „Superbrands” jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca w 70 krajach od ponad 12 lat. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach lokalnych.

W poszczególnych krajach tytuł „Superbrands” przyznają członkowie niezależnej Rady Marek danego kraju. W skład Rady Marek wchodzą niezależni eksperci z różnych środowisk: dziennikarze, ludzie z agencji (PR, marketingowych, badań rynku) oraz przedstawiciele największych firm. (IW)

24 kwietnia 2008 roku w Warszawie odbyła się uroczysta gala finałowa projektów Superbrands i Business Superbrands 2008. To medialne wydarzenie, które gromadzi przedstawicieli nagrodzonych marek, osobistości świata mediów, kultury i biznesu. Symbol sukcesu marki - statuetkę „Superbrands” otrzymała m. in. TVP S.A.


Podziel się:  Więcej
- Otrzymanie tytułu „Superbrands” to dla TVP S.A. ogromny prestiż. Utwierdza nas i naszych widzów, że jesteśmy marką rozpoznawalną, gwarantującą wysoką jakość produktu – mówi rzecznik TVP, Aneta Wrona.

W części oficjalnej wręczono statuetki 78 markom konsumenckim i biznesowym, uczestnikom tegorocznej edycji programu „Superbrands”. Zakwalifikowanie do programu jest bardzo prestiżowe.

„Superbrand – marka, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję. Daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

Pomysłodawcą programu „Superbrands” jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca w 70 krajach od ponad 12 lat. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach lokalnych.

W poszczególnych krajach tytuł „Superbrands” przyznają członkowie niezależnej Rady Marek danego kraju. W skład Rady Marek wchodzą niezależni eksperci z różnych środowisk: dziennikarze, ludzie z agencji (PR, marketingowych, badań rynku) oraz przedstawiciele największych firm. (IW)