Spółka ma stabilną sytuację w zakresie płynności finansowej.
W okresie dziewięciu miesięcy br. w stosunku do ubiegłego roku przychody abonamentowe wzrosły o 108,4 mln zł. Wielkość wpływów abonamentowych, mimo odwrócenia obserwowanego w poprzednich latach trendu spadkowego, jest wciąż znacznie mniejsza niż przed kilku laty i niewspółmierna do ponoszonych przez TVP nakładów na cele związane z powinnościami nadawcy publicznego; nie rekompensuje też dotyczących telewizji publicznej ustawowych ograniczeń w zakresie prawa do nadawania reklam.
Przychody TVP z reklamy i sponsoringu za styczeń - wrzesień 2014 r. były wyższe od planu za ten okres i większe w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku. Na wzrost przychodów z reklamy i sponsoringu Spółki wpływ miały przede wszystkim: poprawa koniunktury na rynku reklamy telewizyjnej i optymalizacja polityki handlowej.
Koszty działalności operacyjnej w okresie styczeń - wrzesień br. wyniosły 1 mld 19,6 mln zł i są w porównaniu do analogicznego okresu 2013 r. niższe o 13,0 mln zł.
Centrum Informacji TVP