Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Kolejny weekend należał do Jedynki

16:42, 20.03.2017
Kolejny weekend należał do Jedynki!!! pusty LEAD !!!

19 marca prawie 7 milionów widzów oglądało w szczytowym momencie triumf Kamila Stocha w Vikersund - na antenie „Jedynki” . Niemal tyle samo śledziło dzień wcześniej finał zawodów PŚ w konkursie drużynowym Pucharu Świata i zajęcie drugiego miejsca przez naszych skoczków!


Podziel się:  Więcej
18 marca (sobota) konkurs drużynowy, w którym Polska zajęła 2. miejsce, oglądało w Jedynce średnio 5,1 mln widzów (udz. 39%), a peak – prawie 7 mln. Jeszcze lepsze wyniki były w 19 marca (niedziela), kiedy triumf Kamila Stocha, zainteresował 5,7 mln osób (43 % udz.), a szczytowy moment – aż 6, 7 mln.

Najchętniej oglądaną nowością TVP w sezonie wiosna 2017 jest serial „Wojenne dziewczyny”. Od trzech tygodni widownia utrzymuje się na stabilnym poziomie – ponad 3 mln (17% udz.). Serial od momentu startu jest niekwestionowanym liderem w wieczornym paśmie.

Świetny wynik w weekend zanotował serial kryminalny „Komisarz Alex”. Sobotni odcinek obejrzało 2,7 mln widzów (17% udz.). To najlepszy wynik tego serialu od grudnia 2014 r.! Najnowszą serię przygód Komisarza Alexa ogląda średnio ok. 600 tys. widzów więcej niż emitowana jesienią 2016 r.

Rewelacyjne wyniki osiągnęły programy informacyjne Jedynki – „Wiadomości” i „Teleexpress”. Były one najchętniej oglądanymi serwisami w ten weekend. 18 marca prawie 4 mln widzów zobaczyło „Wiadomości”. W tym roku był to piąty wynik serwisu TVP1 pod względem widowni. 19 marca największą widownie zgromadził „Teleexpress”, który obejrzało średnio ponad 4,4 mln widzów.

Weekendowe hity TVP1 zadecydowały, że antena wciąż jest pierwszym wyborem publiczności w sobotę i niedzielę i nie oddaje pola konkurencji. Średnia oglądalność Jedynki wyniosła w sobotę 15,5%, a w niedzielę – odpowiednio 15,7%. Udziały niedzielne były piątymi w tym roku.