Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP ABC podbija rynek

16:04, 11.07.2017
TVP ABC podbija rynek!!! pusty LEAD !!!

TVP ABC wysunęła się na pozycję lidera wśród kanałów dziecięcych. W porównaniu z pierwszym półroczem 2016 roku zwiększyła udział w rynku z 0,8% do 1,14 %. W grupie 4-12 udziały anteny wzrosły z 5,33% do ponad 8,35% w pierwszym półroczu 2017 roku.

 
logo

Podziel się:  Więcej
Kanał dziecięcy Telewizji Polskiej w pierwszym półroczu 2017 r. był najchętniej wybierany przez najmłodszych widzów w obu grupach: 4+ oraz 4-12. Największą popularnością cieszył się serial animowany „Stacyjkowo”, średnia widownia programu w 4+ wyniosła 651 882 widzów (udz. 3,6%). Dużą oglądalność zgromadził także serial „Rodzina Rabatków”, ponad 426 tys. widzów (udz. 2,7%). W grupie 4-12 również wygrał serial animowany „Stacyjkowo”, średnia widownia ponad 266 tys, udziały 24,6% oraz nowość TVP ABC „Księga ksiąg” - ponad 205 tysięcy oglądających przy udziałach 21,4%.

Justyna Karnowska Dyrektor TVP ABC, odnosząc się do sukcesu Anteny powiedziała - „to dla nas ogromna satysfakcja, ale także zobowiązanie, aby jeszcze staranniej dbać o atrakcyjny kontent programowy. Naszą siłą są znakomite polskie i zagraniczne animacje oraz audycje skierowane do najmłodszych widzów. Na pierwszym miejscu stawiamy realizację misji nadawcy publicznego, jednocześnie dbając, aby wszystkie nasze propozycje programowe dla najmłodszych były mądre, bezpieczne i atrakcyjne. Słuchamy naszych widzów, obserwujemy trendy rynkowe, chętnie korzystamy z wiedzy pedagogicznej, która merytorycznie ukierunkowuje nasze działania”. Justyna Karnowska dodała, że przy znaczącym wsparciu Zarządu TVP udaje się Antenie wypracowywać nowe projekty edukacyjne, które wkrótce ukażą się w TVP ABC.