Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Specjalista ds. Planowania Kampanii TV (Warszawa)

13:32, 06.12.2017
Specjalista ds. Planowania Kampanii TV (Warszawa)
Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek zainteresowanych pracą  w Zespole ds. Negocjacji i Handlu Biura Reklamy TVP S.A. jako

Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek zainteresowanych pracą  w Zespole ds. Negocjacji i Handlu Biura Reklamy TVP S.A. jako

 
Biuro Reklamy

Podziel się:  Więcej
Specjalista ds. Planowania Kampanii (TV)
Miejsce pracy: Warszawa


Jeśli doskonale odnajdujesz się w świecie mediów, umiesz planować i realizować kampanie reklamowe, a dbałość o satysfakcję klienta jest priorytetem w Twoim codziennym działaniu, zapraszamy - dołącz do naszego zespołu.

Oddamy w Twoje ręce:
  • obsługę systemów rezerwacji emisji kampanii reklamowych i sprzedaży czasu antenowego,
  • cały proces realizacji zleceń i kontrolę przestrzegania warunków zawartych umów,
  • kontakt z klientem, uzgadnianie i wprowadzanie ewentualnych zmian w kampaniach,
  • pozyskiwanie budżetów na emisję reklam w ramach obsługiwanych klientów.

Przekonasz nas, że to właśnie Ciebie szukamy:
  • znajomością rynku reklamy, wskaźników mediowych,
  • min. 2 latami doświadczenia w pracy w mediach (planowanie kampanii reklamowych – będzie dodatkowym atutem),
  • skutecznością w organizacji pracy własnej, wyznaczaniu priorytetów i dotrzymywaniu terminów,
  • dyplomem uczelni wyższej (akceptujemy zgłoszenia studentów ostatnich lat studiów),
  • umiejętnością analitycznego i matematycznego myślenia,
  • odpornością na stres, umiejętnością pracy pod presją czasu,
  • zdolnościami  interpersonalnymi niezbędnymi przy współpracy z klientem,
  • umiejętnością pracy w zespole,
  • bardzo dobrą znajomością Microsoft Office, szczególnie Excela,
  • znajomością języka angielskiego (B2).

Nasza oferta dla Ciebie:
  • praca w największej telewizji w Polsce,
  • praca przy produkcie: dynamicznie rozwijającej się reklamie wideo, mobile,
  • otoczenie młodego, profesjonalnego zespołu,
  • rozwój kompetencji, poszerzanie wiedzy z zakresu rynku mediów interaktywnych i telewizyjnych,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy.

CV prosimy przesyłać w terminie do 31.01.2018 r., na adres: rekrutacja@tvp.pl.
W tytule e-maila prosimy podać imię, nazwisko i kod referencyjny „Spec Kampanie/A”.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia okresu przyjmowania aplikacji.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb procesu rekrutacji prowadzonego przez Telewizję Polską S.A.  z siedzibą w Warszawie, przy ul. Woronicza 17, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość przysługującego mi prawa do wglądu do treści moich danych, możliwości ich poprawiania oraz, że dane osobowe przekazuję dobrowolnie”.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.