Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Analityk ds. Widowni TV (Warszawa)

09:58, 07.12.2017
Analityk ds. Widowni TV (Warszawa)
Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek zainteresowanych pracą w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży Biura Reklamy TVP S.A. jako
Analityk ds. Widowni TV (miejsce pracy: Warszawa)

Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek zainteresowanych pracą w Zespole ds.  Wsparcia Sprzedaży Biura Reklamy TVP S.A. jako
Analityk ds. Widowni TV (miejsce pracy: Warszawa)

 
Biuro Reklamy

Podziel się:  Więcej
Świat cyfr i danych to Twój żywioł. Dzięki biegłości w ich analizie wyciągasz wnioski, znajdujesz przekonujące argumenty wspierające klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych. Koledzy handlowcy uwielbiają Cię za te zdolności. Twoja moc wypływa z doświadczenia w operowaniu danymi i/lub wykorzystywaniu programów/narzędzi analitycznych.


Główne zadania na tym stanowisku to:
  • analiza widowni telewizyjnej linearnej i nielinearnej oraz  audytorium online,
  • oparta na danych identyfikacja obszarów przewagi konkurencyjnej,
  • opracowywanie argumentacji prosprzedażowej na użytek zespołów handlowych, raportów i prezentacji.

Idealny kandydat posiada:
  • przynajmniej podstawową wiedzę na temat parametrów widowni telewizyjnej i audytorium online,
  • popartą doświadczeniem łatwość analizy i syntezy danych, 
  • umiejętność formułowania przekonujących wniosków, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań prosprzedażowych,
  • umiejętność pracy w MS Excel na poziomie średniozaawansowanym (tabele przestawne, funkcje wyszukiwania i adresu),
  • zdolność do pracy pod presją i asertywność, przy wysokiej kulturze osobistej,
  • umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • znajomość przynajmniej niektórych z programów do analizy widowni telewizyjnej (np. Arianna, Xpert, narzędzia Markdata) i audytorium online (rodzina narzędzi Gemius (PBI, Adreal, Traffic Stream, Prism), narzędzia Google (Adwords, Analytics, SSP/DSP, Trends) i narzędzi socialmedia (Brand24, Sotrender) – będzie istotnym atutem, choć nie wymogiem bezwzględnym.

Nasza oferta dla Ciebie:
  • praca w największej telewizji w Polsce,
  • praca przy produkcie: dynamicznie rozwijającej się reklamie wideo, mobile,
  • otoczenie młodego, profesjonalnego zespołu,
  • rozwój kompetencji, poszerzanie wiedzy z zakresu rynku mediów interaktywnych i telewizyjnych,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy.

Preferowana forma zatrudnienia - umowa o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
CV i list motywacyjny prosimy przesyłać w terminie do 05.01.2018 r., na adres: rekrutacja@tvp.pl.
W tytule e-maila prosimy podać imię, nazwisko i kod referencyjny „Analityk TV/A”.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia okresu przyjmowania aplikacji.



W dokumentach aplikacyjnych prosimy umieścić oświadczenie: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb procesu rekrutacji prowadzonego przez Telewizję Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Woronicza 17, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość przysługującego mi prawa do wglądu do treści moich danych, możliwości ich poprawiania oraz, że dane osobowe przekazuję dobrowolnie”.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.