• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Widzowie spędzili Święta z Telewizją Polską

16:21, 27.12.2017
Widzowie spędzili Święta z Telewizją Polską!!! pusty LEAD !!!

Pierwszego i drugiego dnia Świąt Bożego Narodzenia TVP1 była liderem widowni spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Łączne udziały stacji TVP od 24 do 26 grudnia wyniosły średnio 28,2% i były wyższe niż w ubiegłym roku.

Pierwszego dnia Świąt liderem wśród programów wszystkich stacji telewizyjnych było specjalne wydanie hitu Jedynki „Rolnik szuka żony”. Spotkanie z bohaterami wszystkich edycji programu obejrzało 3,2 widz. (21% udz.). Ponad 2,6 mln widzów (udziały 18%) 25 grudnia wybrało „Wiadomości”. W Dwójce tego dnia najlepiej obejrzały się specjalne wydania teleturniejów „Familiady” – 2,3 widz. (20% udz.) oraz „Koła Fortuny” – 1,8 mln widzów (17% udz.). Tego dnia TVP1 miała ponad 10,7% udz. i była liderem.

Drugi dzień Świat należał do TVP1. Antena uzyskała udziały powyżej 11,4%. Najliczniejszą widownię zgromadziły programy informacyjne „Teleexpress” – ponad 3 mln (22,7% udz.), który zanotował rekord oglądalności od początku jesiennej ramówki oraz „Wiadomości” – ponad 2,8 mln widz. (18 % udz.). Tego dnia Mistrzostwa Polski w skokach narciarskich w Wiśle obejrzało 2,6 mln widzów (22,2% udz.).

W Wigilijny wieczór w TVP1 najwyższą oglądalność miało Orędzie Arcybiskupa Stanisława Gądeckiego, przewodniczącego Konferencji Episkopatu Polski – 2,6 mln widz (20,5% udz.). Koncert „Płyń kolędo” z Gdańska obejrzało średnio prawie 2 mln widzów (18,2% udz.), a kolędy „Jaka Wigilia taki cały rok” z Katowic zobaczyło średnio 2 mln widzów (15%.udz.). Transmisję pasterki z Watykanu z udziałem Papieża Franciszka obejrzało ponad 1,3 mln widz. (9% udz.).

W świąteczny weekend padł rekord teleturnieju Jedynki „The Wall. Wygraj marzenia”. Uzyskał on najwyższy wynik widowni i udziałów od początku emisji. 22 grudnia obejrzało go średnio ponad 2 mln widzów przy udziałach 13,6%. Program był liderem pasma i wygrał z ofertą filmową konkurencji.

W Wigilię i Święta Bożego Narodzenia 10 z 20 programów o największej widowni to audycje emitowane na antenach Telewizji Polskiej.