Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Specjalista w Dziale Wsparcia Użytkowników

14:37, 16.03.2018
Specjalista w Dziale Wsparcia UżytkownikówTelewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek do stałej współpracy jako

Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek do stałej współpracy jako

 
Ośrodek – TVP Technologie

Podziel się:  Więcej
Specjalista w Dziale Wsparcia Użytkowników
Ośrodek – TVP Technologie w Warszawie


Do zadań osoby, która dołączy do naszego zespołu będzie należało:
  • wsparcie IT pracowników firmy (Helpdesk, 1 linia),
  • rejestrowanie i monitorowanie w Service Desk incydentów zgłaszanych przez użytkowników,
  • instalowanie i konfigurowanie aplikacji biurowych, programów użytkowych, klientów systemów korporacyjnych,
  • samodzielne diagnozowanie i zdalne rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego, telefonii komórkowej i stacjonarnej, aplikacji biurowych, systemów korporacyjnych.

Oczekujemy:
  • znajomości, w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania: środowiska Windows , obsługi urządzeń peryferyjnych, aplikacji biurowych, poczty elektronicznej, systemów antywirusowych, sprzętu telekomunikacyjnego i komputerowego oraz zagadnień sieciowych,
  • umiejętności szybkiego zdobywania informacji i rozwiązywania problemów informatycznych,
  • efektywnej organizacji pracy własnej, dokładności i odpowiedzialności w wykonywaniu zadań,
  • orientacji na klienta, odporności na stres i sytuacje konfliktowe,
  • wykształcenia min. średniego (profil techniczny) lub doświadczenia na podobnym stanowisku (dodatkowy atut), mile widziani studenci zaoczni kierunków o profilu technicznym,
  • znajomość SAP, Archive Directory mile widziana,
  • dyspozycyjności do wykonywania zadań (pon.-pt.), w systemie zmianowym (godz. 8-22).

Pracując z nami otrzymujesz:
  • wsparcie zespołu, na który zawsze możesz liczyć,
  • dofinansowanie do karty sportowej, programu opieki medycznej,
  • możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
  • kontakt z nowoczesnymi technologiami,
  • stałą współpracę w oparciu o umowę zlecenie.

Cenimy różnorodność! Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Aplikacje (CV) proszę przesyłać do dnia  03.04.2018 r., na adres: rekrutacja@tvp.pl
W temacie maila prosimy o wpisanie imienia i nazwiska oraz kodu rekrutacji: „HELPDESK/A”.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach przekazanych dla potrzeb procesu rekrutacji prowadzonego przez Telewizję Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Woronicza 17, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że dane osobowe przekazuję dobrowolnie, mam świadomość przysługującego mi prawa do wglądu, możliwości ich poprawiania oraz usunięcia w każdym momencie. Wycofanie zgody oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.” Dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.