• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych

15:32, 20.04.2018
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych
Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek zainteresowanych podjęciem współpracy jako
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych  
w Zespole ds. Sprzedaży Internetu Biura Reklamy

Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek zainteresowanych podjęciem współpracy jako
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych  
w Zespole ds. Sprzedaży Internetu Biura Reklamy

 
Biuro Reklamy

Podziel się:  Więcej
Zapraszamy do młodego i profesjonalnego zespołu pasjonatów  mediów. Zaczniesz od poznania naszych produktów i aktywnego wsparcia codziennych zadań handlowców.  W praktyce zweryfikujesz i poszerzysz swoją wiedzę o rynku mediów interaktywnych i telewizyjnych oraz będziesz miał wpływ na rozwój oferty reklamowej TVP.


Główne zadania:
  • wsparcie zespołu w przygotowaniu ofert reklamowych (zebranie informacji, wycena),
  • uczestnictwo w procesie sprzedaży (spotkania z klientami),
  • wsparcie procesów obsługi klientów (korespondencja),
  • monitorowanie i rozliczanie kampanii reklamowych, 
  • analizowanie danych rynkowych.

Wymagamy ogólnej znajomości specyfiki reklamy internetowej i rynku mediowego, oraz
  • chęci rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy,
  • dobrej znajomości Microsoft Office, szczególnie PowerPoint,
  • optymizmu życiowego i zaangażowania w działanie,
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • sumienności i odpowiedzialności.
Mile widziane będą:
  • znajomość języka angielskiego (B2),
  • wyższe wykształcenie lub status studenta.


Oferujemy:
  • realizację wyzwań zawodowych w największej telewizji w Polsce, przy nowoczesnych projektach TVP VOD, TVP Sport, etc. - w ramach współpracy na umowę zlecenie,
  • udział w projektach łączących działania w tradycyjnej telewizji i Internecie,
  • ciekawe/ambitne  zadania przy produkcie: dynamicznie rozwijającej się reklamie wideo, mobile,
  • rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji.


Na aplikacje (CV) czekamy pod adresem rekrutacja@tvp.pl, do 15 maja 2018.
W tytule e-maila prosimy podać kod referencyjny „MLODSZY SPEC SPRZEDAZ/A”.
W CV niezbędne jest umieszczenie JEDNEJ z poniższych klauzul. Zgłoszenia bez wybranej klauzuli NIE BĘDĄ MOGŁY BYĆ wykorzystywane do celów rekrutacji po 25 maja 2018 r.

Jeśli chce Pan/Pani by przesłane dane mogły być uwzględniane/wykorzystane w procesie rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych jak również w innych/przyszłych rekrutacjach prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:

„Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach przekazanych w celu uczestnictwa w procesie rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych, prowadzonej przez Telewizję Polską S.A. oraz w innych procesach rekrutacji, prowadzonych przez Telewizję Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Woronicza 17, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.), przez okres maksymalnie 12 miesięcy od daty przekazania danych.”.



Jeśli chce Pan/Pani by przesłane dane mogły być uwzględniane/wykorzystane jedynie w procesie rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:

 „Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach przekazanych w celu uczestnictwa w procesie rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych, prowadzonej przez Telewizję Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Woronicza 17. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.)”
___________________________________________________________________________

Informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Telewizja Polska Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa.

Podane przez Pana/Panią dane osobowe zostaną wykorzystane na potrzeby rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych a następnie umieszczone w bazie rekrutacyjnej Telewizji Polskiej S.A. bądź usunięte po zakończeniu tego procesu rekrutacyjnego - zgodnie ze złożoną przez Pana/Panią deklaracją.

Ma Pan/Pani prawo do wglądu do treści swoich danych, możliwość ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu, a także prawo do wniesienia skargi do stosownego organu nadzorczego.

Przekazanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do uczestnictwa w rekrutacji.
Usunięcie danych nastąpi po wycofaniu przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych lub wniesieniu żądania usunięcia danych a także po zakończeniu rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych lub po upływie okresu maksymalnie 12 miesięcy od daty przekazania danych, o ile dane zostały powierzone w celu wykorzystania również w innych procesach rekrutacji niż rekrutacja na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Interaktywnych, prowadzonych przez Telewizję Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Woronicza 17. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. W celu realizacji procesu usunięcia danych lub wycofania zgody na ich przetwarzanie należy przesłać informację na następujący adres: rekrutacja@tvp.pl .”


Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.