• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Sukces oglądalności nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich!

16:26, 19.11.2018
Sukces oglądalności nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich!!!! pusty LEAD !!!

Niedzielny konkurs indywidualny Pucharu Świata w skokach narciarskich z Wisły obejrzało w Telewizji Polskiej w kulminacyjnym momencie ponad 7,9 mln* widzów. Rekordową widownię w peaku 4,7 mln* widzów podczas emocjonującego, sobotniego konkursu drużynowego zanotowały TVP1 i TVP Sport.

 
Fot. Grzegorz Momot/PAP

Wielkie sportowe emocje towarzyszyły kibicom podczas sobotniego konkursu drużynowego w skokach narciarskich w Wiśle. Polacy nie zawiedli. Biało-czerwoni w wielkim stylu zdobyli pierwsze w tym sezonie złoto. Transmisję w TVP1 wg MOR obejrzało 3,9 mln widzów (peak: 5,3 mln widzów), a w TVP Sport prawie 900 tys. osób (peak: 1 mln osób). Tego dnia wg NAM transmisja z Pucharu Świata w Jedynce zanotowała 3,4 mln widownię przy udziałach 28,71%, w TVP Sport 737 tys. widzów (6,19% udz.).

Niedzielny konkurs indywidualny Pucharu Świata w skokach narciarskich wg MOR w TVP1 w kulminacyjnym momencie oglądało prawie 6,9 mln widzów, a średnio 5,2 mln osób. W TVP Sport peak wyniósł ponad 1 mln widzów, a średnia widownia – 942 tys. Wg NAM niedzielne zawody zgromadziły w TVP1 największą widownię o godz. 16.39 – prawie 5,4 mln osób, a średnio transmisję obejrzało ponad 4,1 mln osób, przy udziałach anteny na poziomie 29,2%. W TVP Sport peak wyniósł prawie ponad 900 tys. widzów a średnia widownia – 800 tys. (5,70% udz.).

W Wiśle podczas pierwszych w tym sezonie zawodów Pucharu Świata ogromnym zainteresowaniem cieszyła się przygotowana przez Telewizję Polską specjalna Strefa Kibica usytuowana w centrum miasta. Na gości czekało wiele atrakcji, m.in. konkursy, w których nagrodami były ufundowane przez Prezesa TVP Jacka Kurskiego bilety na dwa dni zawodów.

Jedynka była liderem weekendu z 13% udziałami w niedzielę i 10,7% udziałami w sobotę. Aż 7 na 10 najchętniej oglądanych programów transmitowała Jedynka. „Rolnik szuka żony” był najlepiej oglądanym tytułem. Niedzielny odcinek zanotował 4,2 mln widownię przy udziałach 27% i był to jego najlepszy wynik w obecnym sezonie. 18 listopada najwyższy wynik w jesiennej ramówce uzyskał „Teleexpress” - 3,6 mln widzów (24% udz.). W piątek rekordową oglądalność miał prowadzony przez Pawła Orleańskiego teleturniej „The Wall” - 1,6 mln widz przy 10% udziałach. Był to najlepszy wynik programu od 6 kwietnia 2018 r. W piątek rekordowy wynik w tym roku pod względem widowni – 2,1 mln (13,7% udz.) miał w Dwójce serial z Joanną Kulig w roli głównej „O mnie się nie martw”.

*Model Oglądalności Rzeczywistej