• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Rusza kampania vod.tvp.pl

14:57, 13.03.2014
Rusza kampania vod.tvp.plZ bogatej oferty vod.tvp.pl, zawierającej prawie tysiąc serwisów tematycznych z 35 tys. materiałów wideo już korzystają prawie 3 mln internautów. Na vod.tvp.pl widzowie i Internauci znajdą m.in.: serwisy informacyjne, publicystykę, najpopularniejsze seriale, programy, audycje dla dzieci, rozrywkę, edukację, kulturę, sport, filmy fabularne i unikalne archiwa.

Vod.tvp.pl to portal przygotowany w technologii responsywnej (Responsive Web Design – RWD), dzięki czemu dostosowuje się on do rozdzielczości urządzenia (komputer, telefon, tablet), na którym można oglądać materiały przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej.

Sprzedażą reklam vod.tvp.pl zajmuje się Dział ds. Internetu i Mediów Interaktywnych Biura Reklamy TVP, kierowany przez Adriana Wojtaszka.

*****

Portal vod.tvp.pl został uruchomiony w obecnym kształcie w grudniu 2012 r. Dzięki zastosowaniu HTML5 i RWD użytkownicy mają dostęp do oferty na urządzeniach mobilnych, co znacznie zachęciło odbiorców do korzystania z serwisu. W 2013 r. oferta wzbogaciła się m.in. o ekskluzywne, wcześniej niepublikowane treści kulturalne: spektakle Teatru TV („Trzy razy Fredro”, „Next ex” oraz „Moralność pani Dulskiej”), koncerty najwybitniejszych wykonawców młodej polskiej sceny muzycznej (m.in. zespołów Molesta Ewenement, Hemp Gru, Abradab, Cool Kids of Death i Indios Bravos, realizowane w ramach cyklu „Made in Polska” we współpracy z Narodowym Instytutem Audiowizualnym) i – dzięki współpracy z Filmoteką Narodową – znakomite polskie filmy („Prawo i pięść”, „Gangsterzy i filantropi”).

W drugiej połowie 2013 r. serwis rozbudowano o nową kategorię tematyczną – sport, zawierającą m.in. skróty meczów, magazyny, wywiady z gwiazdami sportu oraz retransmisje. Niezmienną popularnością cieszą się serialowe prapremiery, które publikowane są w vod.tvp.pl z tygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do emisji antenowej (m.in. „Czas honoru”, „Ranczo”, „Klan”). Obecnie w portalu vod.tvp.pl jest blisko tysiąc serwisów zawierających seriale, programy i filmy z ponad 35 tys. materiałów wideo. Tylko w 2013 r. dodano 70 nowych serwisów. W sumie wszystkie materiały wideo TVP oglądało w lutym br. 2 mln 816 316 użytkowników, którzy korzystali z nich prawie 12 mln razy (dane: Gemius Stream, luty 2014).

Tak wysoka i wzrastająca liczba odsłon na vod.tvp.pl spowodowała, że w aktywne tworzenie portalu TVP postanowiła zaangażować społeczność internetową. We wrześniu 2013 r. powstał oficjalny profil vod.tvp.pl na Facebooku. Dzięki interaktywnej komunikacji z użytkownikami możliwe stało się wychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniom oraz szybka reakcja na doraźnie pojawiające się problemy i wątpliwości.

Centrum Informacji TVP

Nowa kampania portalu vod.tvp.pl startuje 14 marca br. na wszystkich antenach Telewizji Polskiej. Spoty promocyjne, zachęcające do korzystania z ogromnego zbioru materiałów, przygotował Ośrodek iTVP-HD.

 
vod.tvp.pl

Podziel się:  Więcej
Z bogatej oferty vod.tvp.pl, zawierającej prawie tysiąc serwisów tematycznych z 35 tys. materiałów wideo już korzystają prawie 3 mln internautów. Na vod.tvp.pl widzowie i Internauci znajdą m.in.: serwisy informacyjne, publicystykę, najpopularniejsze seriale, programy, audycje dla dzieci, rozrywkę, edukację, kulturę, sport, filmy fabularne i unikalne archiwa.

Vod.tvp.pl to portal przygotowany w technologii responsywnej (Responsive Web Design – RWD), dzięki czemu dostosowuje się on do rozdzielczości urządzenia (komputer, telefon, tablet), na którym można oglądać materiały przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej.

Sprzedażą reklam vod.tvp.pl zajmuje się Dział ds. Internetu i Mediów Interaktywnych Biura Reklamy TVP, kierowany przez Adriana Wojtaszka.

*****

Portal vod.tvp.pl został uruchomiony w obecnym kształcie w grudniu 2012 r. Dzięki zastosowaniu HTML5 i RWD użytkownicy mają dostęp do oferty na urządzeniach mobilnych, co znacznie zachęciło odbiorców do korzystania z serwisu. W 2013 r. oferta wzbogaciła się m.in. o ekskluzywne, wcześniej niepublikowane treści kulturalne: spektakle Teatru TV („Trzy razy Fredro”, „Next ex” oraz „Moralność pani Dulskiej”), koncerty najwybitniejszych wykonawców młodej polskiej sceny muzycznej (m.in. zespołów Molesta Ewenement, Hemp Gru, Abradab, Cool Kids of Death i Indios Bravos, realizowane w ramach cyklu „Made in Polska” we współpracy z Narodowym Instytutem Audiowizualnym) i – dzięki współpracy z Filmoteką Narodową – znakomite polskie filmy („Prawo i pięść”, „Gangsterzy i filantropi”).

W drugiej połowie 2013 r. serwis rozbudowano o nową kategorię tematyczną – sport, zawierającą m.in. skróty meczów, magazyny, wywiady z gwiazdami sportu oraz retransmisje. Niezmienną popularnością cieszą się serialowe prapremiery, które publikowane są w vod.tvp.pl z tygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do emisji antenowej (m.in. „Czas honoru”, „Ranczo”, „Klan”). Obecnie w portalu vod.tvp.pl jest blisko tysiąc serwisów zawierających seriale, programy i filmy z ponad 35 tys. materiałów wideo. Tylko w 2013 r. dodano 70 nowych serwisów. W sumie wszystkie materiały wideo TVP oglądało w lutym br. 2 mln 816 316 użytkowników, którzy korzystali z nich prawie 12 mln razy (dane: Gemius Stream, luty 2014).

Tak wysoka i wzrastająca liczba odsłon na vod.tvp.pl spowodowała, że w aktywne tworzenie portalu TVP postanowiła zaangażować społeczność internetową. We wrześniu 2013 r. powstał oficjalny profil vod.tvp.pl na Facebooku. Dzięki interaktywnej komunikacji z użytkownikami możliwe stało się wychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniom oraz szybka reakcja na doraźnie pojawiające się problemy i wątpliwości.

Centrum Informacji TVP