• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP Bieszczady, czyli więcej turystów

16:44, 20.11.2014
TVP Bieszczady, czyli więcej turystów!!! pusty LEAD !!!

Nawet milion odsłon i 100 tys. użytkowników dziennie TVP Bieszczady przełożyło się - zdaniem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego – na wydłużenie i sezonu i rekordową liczbę turystów w tym regionie.

Informacje te zostały podane na odbywającym się 20 i 21 listopada w Rzeszowie IV Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Przez dwa dni blisko 150 uczestników – samorządowców, przedstawicieli mediów, agencji reklamowych, interaktywnych i PR-owych – dyskutuje o marketingu miejsc w obliczu nowych wyzwań i innowacyjnych technologii.

Podczas pierwszego dnia kongresu Wiesław Łodzikowski dyrektor Ośrodka TVP Technologie, zaprezentował rozwiązania technologiczne multiscreen, które rozwija Telewizja Polska i które mogą być wykorzystane jako nowoczesne narzędzie marketingowe. Podczas prezentacji Wiesław Łodzikowski przedstawił dane o dynamicznym wzroście użytkowników korzystających z platformy hybrydowej TVP oraz z aplikacji dostępnych na urządzenia mobilne.

Jarosław Reczek z Podkarpackiego Urzędu Marszałkowskiego poinformował, że TVP Bieszczady emitowana od 25 do 27 lipca w streamie i nadal obecna na platformie hybrydowej generowała w szczycie prawie 100 tys. użytkowników i ponad milion odsłon dziennie. Stąd, jego zdaniem, ten rodzaj medialnego przekazu z pewnością był jedną z przyczyn przedłużonego w tym roku sezonu turystycznego w Bieszczadach, a także rekordowej liczby turystów odwiedzających ten region Polski w październiku i w listopadzie.


Centrum Informacji TVP