• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Saturn z reklamą na TVP HbbTV

13:54, 14.11.2014
Saturn z reklamą na TVP HbbTV!!! pusty LEAD !!!

W listopadzie na antenach Telewizji Polskiej po raz kolejny wystartowała aplikacja reklamowa w telewizji hybrydowej. Tym razem jest to kampania wizerunkowa, realizowana dla Saturna.

Hasło promujące kampanię - „Saturn radzi, myśl technologicznie” ma na celu zaciekawić widza, ale także zachęcić do interakcji w celu obejrzenia spotu reklamowego, który jednocześnie emitowany jest w TV oraz w Internecie.

Przez całą dobę wyświetlana jest interaktywna belka tzw. teaser ( pojawia się ona co godzinę, przy zmianie kanału, bądź przy wywołaniu jej za pomocą pilota). Wybierając czerwony przycisk na pilocie podczas emisji komunikatu widz przenosi się do specjalnie stworzonej aplikacji Saturna, gdzie może obejrzeć spot reklamowy.

- Wykorzystanie telewizji hybrydowej czyli innowacyjnego i zaawansowanego technologicznie produktu w kampanii Saturna idealnie wpisuje się w komunikat marki, która w kampanii wizerunkowej promuje się przez hasło "Myśl technologicznie". - mówi Eliza Slicner, specjalistka ds. mediów interaktywnych. - Jednakże sieci handlowe mogą wykorzystać aplikację w HBB również przy kampaniach sprzedażowych ponieważ daje ona możliwość prezentacji produktów wraz z ich cenami, podmiany ich z dnia na dzień ,a nawet wskazania lokalizacji najbliższego sklepu.

Według październikowych statystyk GemiusTraffic aplikacja hybrydowa TVP dociera miesięcznie do ponad 620 tys. unikanych użytkowników, którzy generują ponad 50 mln odsłon. W stosunku do roku ubiegłego jest to wzrost o 75 proc. Dotychczas zrealizowano akcję między innymi dla Allegro, Coca-Cola, Master Card, Ford.

Link do kreacji na YouTube: www.youtube.com/watch?v=OSYkDvhB4Qg


Centrum Informacji TVP