• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Jedynka liderem w Wielkanoc

14:02, 07.04.2015
Jedynka liderem w Wielkanoc!!! pusty LEAD !!!

Wielkanocna oferta programowa Telewizji Polskiej została wysoko oceniona przez widzów. Zarówno w niedzielę, jak i w poniedziałek zdecydowanym liderem okazała się Jedynka, która zaprezentowała m.in. specjalny odcinek drugiej części programu „Rolnik szuka żony”.

 
Fragment programu „Rolnik szuka żony"

W świąteczną niedzielę Jedynkę oglądało średnio w każdej minucie ponad 1 mln 200 tys. widzów, a udziały wyniosły 14,8 proc. Natomiast w lany poniedziałek TVP1 średnio gromadziła ponad 1 mln 50 tys. widzów, zaś udziały ukształtowały się na poziomie 12,2 proc. Najwyższą oglądalność w ciągu tych dwóch dni uzyskał serial „Ranczo” (w niedzielę, widownia 4 mln 917 tys. widzów, udziały 31 proc.). Odcinek specjalny drugiej części programu „Rolnik szuka żony”, wyemitowany w niedzielę, przyciągnął 4 mln 322 tys. osób, 28 spośród 100 oglądających w tym czasie telewizję.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się programy informacyjne – „Wiadomości” (w niedzielę 3 mln 623 tys. widzów, udziały 25 proc., a w poniedziałek – 4 mln 265 tys., udziały 27 proc.), „Teleexpress” (w niedzielę 3 mln 250 tys. widzów, udziały 28 proc., a w poniedziałek – 4 mln 209 tys., udziały 32 proc.). Dobrze obejrzał się także oscarowy film „Nietykalni” (w poniedziałek, 2 mln 980 tys., udziały 18 proc.).

W niedzielę udziały wszystkich programów TVP wyniosły 33,7 proc, Polsatu – 19,7 proc., a TVN – 17,6 proc. Natomiast w poniedziałek udziały TVP ukształtowały się na poziomie 32,6 proc., Polsatu – 20,5 proc., zaś TVN – 18,2 proc.

W świątecznej Jedynce ruszyła kolejna edycja programu „Rolnik szuka żony”. TVP1 zaprezentowała sylwetki dziewięciu rolników i rolniczki, którzy szukają bratniej duszy.. Każdy z uczestników nowej edycji przedstawił swoje pasje, marzenia, plany na życie i co najważniejsze wizję idealnego życiowego partnera. Producenci programu czekają na listy od osób zainteresowanych bliższym poznaniem któregoś z rolników. Rolnicy, którzy otrzymają najwięcej listów, zostaną bohaterami drugiej edycji. W krótkim czasie po emisji odcinka z wizytówkami, drogą elektroniczną wpłynęło już ponad 600 zgłoszeń osób zainteresowanych udziałem w programie. Na oficjalnym profilu programu na FB jest aktualnie ponad 100 tyś fanów, ich liczba ciągle rośnie, przybywa również wpisów na profilach poszczególnych rolników.

Drugą edycję programu prowadzi także Marta Manowska - dziennikarka, aktorka i podróżniczka. Reżyserami są Anna Więckowska i Konrad Smuga.

Program „Rolnik szuka żony” to polska wersja międzynarodowego hitu telewizyjnego odnoszącego sukcesy w ponad 30 krajach świata, w tym m.in. w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Australii i USA. Producentem polskiej wersji jest firma FremantleMedia Polska. Pierwszą serię jesienią ub. roku oglądało 3 mln 620 tys. osób (średnie udziały wyniosły 23,7 proc.). Natomiast finałowy odcinek pierwszej polskiej edycji, przyciągnął przed telewizory ponad 4, 8 miliona widzów (udziały 29,7 proc.).

Sylwetki bohaterów programu oraz szczegóły na stronie: www.rolnikszukazony.tvp.pl oraz na oficjalnym profilu www.facebook.com.pl/rolnikszukazony.

Centrum Informacji TVP