• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Znak towarowy TVP ABC podbija rynek

11:46, 18.08.2015
Znak towarowy TVP ABC podbija rynek!!! pusty LEAD !!!

Znak towarowy popularnego kanału dziecięcego Telewizji Polskiej - TVP ABC pojawił się na produktach znanego producenta wód mineralnych w Polsce. Produkty, podobnie jak kanał TVP ABC skierowane są do najmłodszego odbiorcy i opatrzono je grafiką czołówki, której bohaterami są Anakonda, Bocian i Cielaczek.

 
TVP ABC

To nie pierwsze tego typu przedsięwzięcie oparte na sprzedaży licencji do znaku towarowego realizowane przez Biuro Handlu.

Na rynku dostępnych jest już kilka produktów ze zwierzątkowym abecadłem, a w marcu 2015 r. ukazał się pierwszy numer magazynu edukacyjnego TVP ABC, skierowany dla dzieci i rodziców.

Zainteresowanie znakami towarowymi TVP stale rośnie. Obecnie w Dziale Merchandisingu Biura Handlu negocjowanych jest kilka umów ze znaczącymi na rynku producentami nie tylko artykułów spożywczych, ale również gier, zabawek, czy przyborów szkolnych.

Kanał TVP ABC, który uruchomiony został 15 lutego 2014 r. dziś bywa najchętniej oglądanym przez dzieci i wybieranym przez rodziców kanałem na polskim rynku telewizyjnym.

Centrum Informacji