• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów” z rekordową widownią

12:22, 14.10.2015
„M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów” z rekordową widownią!!! pusty LEAD !!!

Wtorek 13 października był niezwykle udany dla TVP2. Kultowy serial „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów” zgromadziły rekordową widownię w ramówce jesiennej.

 
Kadr z wtorkowego odcinka kultowego serialu TVP2

Pokazywany przez TVP2 od wielu lat serial o perypetiach rodziny Mostowiaków nic nie traci na atrakcyjności – odcinek z 13 października br. śledziło aż 6 909 tys. widzów, każde 41 osób spośród 100 mających w tym czasie włączony telewizor. Powody do satysfakcji mogą mieć także autorzy i producenci „Magazynu Ekspresu Reporterów”. Program ceniony przez widzów za rzetelność i piętnowanie urzędniczej niekompetencji zgromadził 2 747 tys. widzów przy udziałach 21,5 proc. „MER” okazał się też najlepszy w paśmie 21.55 – 22.45.

Średnie dzienne udziały Dwójki ukształtowały się na poziomie 12,1 proc. Takie same wyniki uzyskał Polsat.

13 października stacją pierwszego wyboru, z udziałami 12,3 proc., była TVP1. Zdecydowała o tym m.in. duża widownia programów informacyjnych. Najszybszy serwis informacyjny w Polsce, czyli „Teleexpress” obejrzało 3 754 tys. osób przy udziałach 35,3 proc., a nadawane od sierpnia w zmienionej, bardziej analitycznej i edukującej formule „Wiadomości” 3 654 tys. widzów (udziały 23,8 proc.). Były to najchętniej oglądane programy informacyjne w Polsce. „Fakty” TVN zainteresowały 3 544 tys. osób (udziały 24,9 proc.), a polsatowskie „Wydarzenia” – 2 891 tys. (udziały 20,7 proc.).

Centrum Informacji TVP