Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Niedzielny sukces Telewizji Polskiej. Znakomity start „Koła Fortuny”

15:02, 11.09.2017
Niedzielny sukces Telewizji Polskiej. Znakomity start „Koła Fortuny”!!! pusty LEAD !!!

1,9 mln widzów (udz. 21,0%) obejrzało w niedzielę 10 września o godz. 14.40 pierwszy premierowy odcinek „Koła Fortuny” TVP2. Tym samym Dwójka stała się niekwestionowanym liderem pasma. Flagowe pozycje telewizyjnej Jedynki: „Dziewczyny ze Lwowa” (2 596 mln widzów, udz. 17.0%) i „Rolnik szuka żony” (2 638 mln, udz. 17,5%) były najpopularniejszymi pozycjami niedzielnego primetime’u.


Podziel się:  Więcej
„Koło Fortuny” – hit niedzieli - to nowoczesne, dynamiczne show, łączące elementy rywalizacji i znakomitej rozrywki. Prowadzone przez charyzmatyczny duet - Rafała Brzozowskiego i Izabellę Krzan, których łączy doświadczenie telewizyjne, młodość i zamiłowanie do sportu, zdobył serca widzów już od pierwszego odcinka. Uczestnicy teleturnieju mogą wygrać atrakcyjne nagrody rzeczowe i finansowe, a zwycięzca otrzymuje szansę, by wyjechać ze studia nowym samochodem.

Znakomite wyniki osiągnęły w niedzielę programy Informacyjne TVP: rekordowe „Wiadomości” osiągając widownię na poziomie 3 020 mln przy udziałach 21,7%, zanotowały najlepszy wynik od 7 maja 2017 r., kiedy to główny program informacyjny Telewizji Polskiej obejrzało 3 064 mln przy udziałach 20,5%.

W rankingu najpopularniejszych programów kanałów informacyjnych uplasowały się tytuły TVP Info: „Teleexpress Extra” (prawie 940 tys., udz. 9,02%), „Minęła dwudziesta” (759 tyś., udz. 4,87%) oraz relacja „na żywo” 89. miesięcznicy smoleńskiej z Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie.

Absolutnym liderem kanałów informacyjnych dnia została TVP Info, osiągając udziały na poziomie 4,26%.