Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Trwa kampania abonamentowa TVP

12:25, 27.09.2017
Trwa kampania abonamentowa TVPOd 23 września na antenach Telewizji Polskiej trwa wizerunkowa kampania abonamentowa. Skierowana jest do widzów, którzy mają obowiązek uiszczać opłatę na media publiczne. W trzech 45-sekundowych spotach przypomniano dlaczego warto płacić abonament i jakie się z tym wiążą korzyści.

Od 23 września na antenach Telewizji Polskiej trwa wizerunkowa kampania abonamentowa. Skierowana jest do widzów, którzy mają obowiązek uiszczać opłatę na media publiczne. W trzech 45-sekundowych spotach przypomniano dlaczego warto płacić abonament i jakie się z tym wiążą korzyści.

 
 

Podziel się:  Więcej
Bohaterami spotów są widzowie, każdy z wyjątkową historią. TVP cenią m.in. za najlepsze i najważniejsze transmisje sportowe. Za dostarczane emocje i dumę, jaką daje wspólne kibicowanie Biało-Czerwonym. Dla innych ważne jest, ze Telewizja Polska oferuje rozrywkę na najwyższym poziomie, znane i lubiane seriale, w których nie brak bohaterów, z którymi widzowie się utożsamiają. Nieprzerywanie programów, seriali i filmów reklamami to kolejna zaleta opłacania abonamentu. Widzowie mogą bez rozpraszania uwagi korzystać z bogatej oferty programowej TVP. „Jeśli na to mają iść moje pieniądze, to nie ma sprawy” – mówi jeden z bohaterów spotu.

Kampania abonamentowa zakończy się 31 października.