- To bardzo ważne, że Telewizja Polska jest obecna na najważniejszych światowych targach takich jak MIPCOM. Nasze produkcje cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Zwłaszcza seriale. Podpisany kontrakt świadczy o tym, że warto rozwijać produkcje jako gotowe formaty. Umowa zawarta z firmą Intrigue Entertaiment jest tego dowodem. Producent amerykański przygotuje pilota adaptacji serialu „Artyści”, którego zaproponuje wszystkim największym stacjom w USA – powiedział
Maciej Stanecki, Członek Zarządu TVP S.A.
TVP podczas tegorocznych targów MIPCOM 2017 prezentuje m.in. seriale: „Miasto skarbów”, „Komisja morderstw”, „Wojenne dziewczyny” czy „Korona królów”, filmy dokumentalne i serie animowane takie jak: „Agatka” czy „Kuba i Śruba”.
Stoisko handlowe na MIPCOM 2017 przygotowało Biuro Marketingu i Biuro Handlu TVP.
MIPCOM to największe i najważniejsze wydarzenie biznesowe środowiska audiowizualnego na świecie. Jest skierowane do producentów, stacji telewizyjnych, dystrybutorów i agentów sprzedaży oraz firm działających w obszarze cyfrowych mediów. NA MIPCOM spotykają się osoby odpowiedzialne za zakup i sprzedaż filmów fabularnych, seriali, formatów, filmów dokumentalnych i animacji. Co roku skupia kilkanaście tysięcy przedstawicieli środowiska z ponad 100 krajów.