Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Kłamstwa portalu wyborcza.pl na temat rekordowego Sylwestra TVP2

14:47, 15.01.2018
Kłamstwa portalu wyborcza.pl na temat rekordowego Sylwestra TVP2!!! pusty LEAD !!!

Informacje zawarte w tekście „Morawiecki przyszedł, Kurski musi odejść? W PiS zaczepiają: "Słyszała pani, ile Sławomir dostał od TVP za jedną piosenkę?"”, opublikowanym na portalu wyborcza.pl w dniu 15.01.2018 r. są kłamstwem i niechlujną próbą oszkalowania TVP i jej wielkiego sukcesu, jakim był rekordowy koncert sylwestrowy w Zakopanem.


Podziel się:  Więcej
Spółka oświadcza, że Sylwester zorganizowany przez Telewizję Polską i Zakopane nie kosztował 10 milionów złotych. Koszt imprezy był zbliżony do imprez organizowanych w latach poprzednich. Ze względu na tajemnicę przedsiębiorstwa TVP nie może podać kosztów przedsięwzięcia.

Nieprawdziwa jest również informacja o kosztach występu piosenkarza Sławomira; kwota przytoczona w artykule jest wielokrotnie wyższa niż rzeczywista stawka. Równocześnie zaznaczamy, że część gaż artystów biorących udział w imprezie została pokryta przez sponsorów zewnętrznych.

W związku z publikowaniem nieprawdziwych informacji TVP informuje, że podejmie stosowne kroki prawne.