• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych

14:28, 26.02.2024
„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych!!! pusty LEAD !!!

W ostatnim tygodniu poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” wygrał z konkurencją i tym samym był niekwestionowanym liderem programów śniadaniowych. W sobotę znakomitą widownię zgromadziły pierwsze dwa odcinki 7. edycji „The Voice Kids”, w momencie najwyższej oglądalności program obejrzało ponad 1,9 mln widzów. W niedzielny wieczór 1,8 mln widzów obejrzało kolejny odcinek serialu TVP1 „Zatoka szpiegów”.

 
fot. materiały TVP

W dniach 19-23 lutego format śniadaniowy Dwójki „Pytanie na śniadanie” wygrywa z konkurencją, zarówno pod względem widowni, jak i udziałów pasma. Prawie przez cały tydzień przewaga programu TVP2 dotyczy wszystkich grup widzów - program wygrywa zarówno w grupie 4+, jak i w grupach komercyjnych. W minionym tygodniu program Dwójki w grupie 4+ obejrzało średnio prawie 400 tys. widzów, czyli o prawie 60 tys. więcej niż program konkurencji. Najwyższą oglądalność program zanotował w środę - w grupie 4+ zgromadził ponad 430 tys. widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 10%, wygrał również w grupach komercyjnych – w grupie 16-59 program obejrzało prawie 200 tys. widzów (udział 10,4%), a w grupie 16-49 ponad 150 tys. widzów (udział 11,9%).

W weekend wysoką widownię zgromadziła superprodukcja Telewizji Polskiej „Zatoka szpiegów”. Serial cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów, niedzielny 8. odcinek oglądało 1,8 mln widzów, przy udziałach 13,5%, dzięki temu tytuł utrzymuje pozycję lidera w paśmie. Udany start zanotował muzyczny show Dwójki „The Voice Kids”, w sobotę występy dzieci obejrzało średnio 1,7 mln widzów, a udział w paśmie wyniósł 14,4%. Program był również liderem pasma.

 Dane: Nielsen Media