W dniach 19-23 lutego format śniadaniowy Dwójki „Pytanie na śniadanie” wygrywa z konkurencją, zarówno pod względem widowni, jak i udziałów pasma. Prawie przez cały tydzień przewaga programu TVP2 dotyczy wszystkich grup widzów - program wygrywa zarówno w grupie 4+, jak i w grupach komercyjnych. W minionym tygodniu program Dwójki w grupie 4+ obejrzało średnio prawie 400 tys. widzów, czyli o prawie 60 tys. więcej niż program konkurencji. Najwyższą oglądalność program zanotował w środę - w grupie 4+ zgromadził ponad 430 tys. widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 10%, wygrał również w grupach komercyjnych – w grupie 16-59 program obejrzało prawie 200 tys. widzów (udział 10,4%), a w grupie 16-49 ponad 150 tys. widzów (udział 11,9%).
W weekend wysoką widownię zgromadziła superprodukcja Telewizji Polskiej „Zatoka szpiegów”. Serial cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem widzów, niedzielny 8. odcinek oglądało 1,8 mln widzów, przy udziałach 13,5%, dzięki temu tytuł utrzymuje pozycję lidera w paśmie. Udany start zanotował muzyczny show Dwójki „The Voice Kids”, w sobotę występy dzieci obejrzało średnio 1,7 mln widzów, a udział w paśmie wyniósł 14,4%. Program był również liderem pasma.
Dane: Nielsen Media