Telewizja Polska patronatu medialnego nie przyznaje:
- projektom naruszającym obowiązujące w Polsce prawo i normy obyczajowe;
- wydarzeniom komercyjnym, mającym na celu jedynie osiągnięcie zysku;
- przedsięwzięciom organizowanym przez partie polityczne lub służącym promocji partii i ugrupowań politycznych.
Organizatorzy wydarzeń o zasięgu międzynarodowym lub ogólnopolskim, które spełniają w/w wymogi, mogą ubiegać się o korporacyjny patronat medialny Telewizji Polskiej.
Przedsięwzięcia, których charakter mieści się w profilu wybranego programu TVP, mogą ubiegać się o patronat medialny programu.
Wydarzeniom lokalnym może zostać udzielony patronat medialny Oddziału Terenowego TVP S.A.
Wniosek o przyznanie przez Telewizję Polską patronatu medialnego powinien zawierać:
– tytuł wydarzenia
– miejsce i czas trwania wydarzenia
– dane organizatora wydarzenia
– opis oraz uzasadnienie wniosku o patronat
– patronaty już otrzymane
– załączniki
– dane do kontaktu – adres e-mail
Wniosek o udzielenie korporacyjnego patronatu medialnego TVP S.A. należy wysłać na adres: patronaty@tvp.pl
Wniosek o udzielenie patronatu medialnego programu należy wysłać do właściwej jednostki programowej.
Wniosek o udzielenie patronatu medialnego oddziału terenowego TVP S.A. należy wysłać do właściwego oddziału.
Wnioski o przyznanie patronatu medialnego TVP, nadesłane później niż 21 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, nie będą rozpatrywane.