• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP VOD z rekordowymi wynikami w 2024 roku

10:49, 30.01.2025
TVP VOD z rekordowymi wynikami w 2024 roku!!! pusty LEAD !!!

W 2024 roku TVP VOD osiągnął prawie 27-procentowy wzrost liczby odtworzeń wideo w porównaniu z 2023 rokiem oraz ponad 30-procentowy wzrost rok do roku średniej miesięcznej liczby użytkowników. To najlepsze wyniki w historii serwisu streamingowego Telewizji Polskiej. W minionych dwunastu miesiącach TVP VOD zanotował też największą liczbę subskrypcji od początku swojego istnienia (+32,5% r/r).

 
TVP VOD z rekordowymi wynikami w 2024 roku

Pod względem liczby odtworzeń TVP VOD może pochwalić się wzrostami we wszystkich modelach konsumpcji treści: TVOD (+222% r/r), SVOD (+25%), FVOD (+22%) oraz AVOD (+19%).

W 2024 roku TVP VOD zyskał użytkowników na wszystkich platformach, na których jest dostępny. Największe wzrosty wygenerowały aplikacje na telewizory: Apple TV (+82% r/r), Android TV (+62%) i Smart TV (+61,5%).

Do najchętniej oglądanych w TVP VOD materiałów należą uznane produkcje Telewizji Polskiej. Od lat niekwestionowanym liderem pod tym względem jest serial „M jak miłość”, a na podium znajdują się też serial „Na sygnale” oraz program rozrywkowy „Rolnik szuka żony”. Warto odnotować, że w czołówce tego rankingu są również głośne premiery jesiennej ramówki TVP, czyli seriale „Krucjata II: Znak bliźniąt” i „Profilerka”. Wśród filmów największymi hitami okazały się takie produkcje, jak „Chłopi”, „Biała odwaga” i „Zielona granica”. W modelu subskrypcyjnym najpopularniejszy okazał się świąteczny film TVP „Mikołaj na sygnale".

Coraz większą popularnością na TVP VOD cieszą się kanały TVP streamingowane na żywo. W grudniu 2024 zanotowały one 50-procentowy wzrost rok do roku, a użytkownicy najczęściej wybierali TVP Info. Rekordowe wyniki w oglądaniu na żywo odnotował również „Sylwester z Dwójką”.

W grudniu 2024 TVP VOD wprowadził 30-dniowy pakiet subskrypcyjny z jednorazową płatnością, umożliwiając użytkownikom wybór najwygodniejszych metod płatności, takich jak BLIK, Apple Pay czy Google Pay.