• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Mecz Hiszpania – Holandia hitem weekendu

13:24, 16.06.2014
Mecz Hiszpania – Holandia hitem weekenduBardzo emocjonujące spotkanie pomiędzy Hiszpanią a Holandią (aktualni mistrzowie świata przegrali aż 1:5) zgromadziło przed telewizorami bardzo dużą publiczność – średnia wyniosła 5,131 mln (TVP1 – 4,855 mln, TVP Sport – 275 tys.). Łączne udziały były na poziomie 36,41 proc. (odpowiednio 34,46 proc. i 1,95 proc.), co oznacza, że spotkanie oglądał co trzeci Polak, który wtedy miał włączony odbiornik telewizyjny! W szczytowym momencie mecz śledziło prawie 6,5 mln widzów (odpowiednio: 5,951 mln i 328 tys.).

Kanały Telewizji Polskiej przez wszystkie trzy dni były liderami na rynku pod względem średnich udziałów dziennych – w piątek (15,1 proc.) i niedzielę (12,7) najlepsza była Jedynka, a w sobotę (13,9) – Dwójka. TVP Sport był natomiast w ubiegłym tygodniu liderem wśród kanałów sportowych – średnie udziały w grupie 16-59 wyniosły 0,82 proc.

Wielkie zainteresowanie towarzyszy także Mundialowi w Internecie – podczas pierwszych czterech dni mistrzostw w Brazylii strona sport.tvp.pl miała aż 1,7 mln odsłon! Średnia oglądalność spotkań w Internecie i na urządzeniach mobilnych wyniosła ponad 30 tys. (rekord padł znowu przy okazji meczu Hiszpania – Holandia: prawie 70 tys. odsłon).


Centrum Informacji TVP

Prawie 6 mln widzów TVP1 oglądało w szczytowym momencie hitowy mecz Mundialu Hiszpania – Holandia, który odbył się 13 czerwca. Żadna inna pozycja programu telewizyjnego podczas całego weekendu nie miała lepszej widowni!

 
Kadr z meczu Hiszpania - Holandia (1:5). Foto: PAP/EPA

Bardzo emocjonujące spotkanie pomiędzy Hiszpanią a Holandią (aktualni mistrzowie świata przegrali aż 1:5) zgromadziło przed telewizorami bardzo dużą publiczność – średnia wyniosła 5,131 mln (TVP1 – 4,855 mln, TVP Sport – 275 tys.). Łączne udziały były na poziomie 36,41 proc. (odpowiednio 34,46 proc. i 1,95 proc.), co oznacza, że spotkanie oglądał co trzeci Polak, który wtedy miał włączony odbiornik telewizyjny! W szczytowym momencie mecz śledziło prawie 6,5 mln widzów (odpowiednio: 5,951 mln i 328 tys.).

Kanały Telewizji Polskiej przez wszystkie trzy dni były liderami na rynku pod względem średnich udziałów dziennych – w piątek (15,1 proc.) i niedzielę (12,7) najlepsza była Jedynka, a w sobotę (13,9) – Dwójka. TVP Sport był natomiast w ubiegłym tygodniu liderem wśród kanałów sportowych – średnie udziały w grupie 16-59 wyniosły 0,82 proc.

Wielkie zainteresowanie towarzyszy także Mundialowi w Internecie – podczas pierwszych czterech dni mistrzostw w Brazylii strona sport.tvp.pl miała aż 1,7 mln odsłon! Średnia oglądalność spotkań w Internecie i na urządzeniach mobilnych wyniosła ponad 30 tys. (rekord padł znowu przy okazji meczu Hiszpania – Holandia: prawie 70 tys. odsłon).


Centrum Informacji TVP