Jak zwykle decydujący mecz Ligi Mistrzów wzbudził wielkie zainteresowanie. Średnia oglądalność wyniosła 3,154 mln widzów, a udziały – 25,09 proc. Oznacza to, że co czwarty Polak, który miał wtedy włączony telewizor, śledził to emocjonujące spotkanie w Jedynce. W szczytowym momencie mecz oglądało 4,106 mln osób – było to w chwili, gdy Sergio Ramos zdobył wyrównującą bramkę i doprowadził do dogrywki.
Między innymi dzięki transmisji ze spotkania Real – Atletico TVP1 był w sobotę liderem na rynku pod względem średniej dziennej oglądalności – zarówno w grupie 4+ (13,7 proc.), jak i 16-49 (12,8 proc.).
Warto dodać, że finał LM cieszył się także dużym zainteresowaniem w Internecie. Transmisja na stronie sport.tvp.pl miała prawie 33 tysiące odsłon (ponad 17 tys. unikalnych użytkowników)!
Telewizja Polska pokazywała Ligę Mistrzów drugi sezon z rzędu.
TVP posiada prawa także do następnych rozgrywek. TVP1 i sport.tvp.pl będą pokazywać Champions League od 4. rundy kwalifikacyjnej. Widzowie Jedynki obejrzą po jednym meczu w każdej kolejce, a także po jednym spotkaniu z każdej kolejki fazy pucharowej, z finałem włącznie. Tradycyjnie Telewizja Polska pokaże także Superpuchar Europy (12 sierpnia w Cardiff), w którym Real Madryt zmierzy się ze zwycięzcą Ligi Europy – Sewillą.
Centrum Informacji TVP