Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 1 640 000 złotych. Akcję wsparło piętnastu reklamodawców.
Telewizja Polska od 1993 roku pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel niemal 35 milionów złotych.
Dochód z akcji „Reklama Dzieciom” będzie przekazany na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, na realizację programów terapeutycznych, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną
i ruchową oraz ze specjalnymi wymogami edukacyjnymi, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic szkolnych, utworzenie placów zabaw i organizację wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci i młodzieży przebywających placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Pieniądze z „Reklamy Dzieciom” trafią m. in. do: stowarzyszeń, fundacji, placówek opiekuńczo-wychowawczych, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
W gronie darczyńców, którzy wsparli 31. akcję „Reklama Dzieciom” znalazły się firmy: Abbott Laboratories Poland, Alior Bank, Amazon Prime Video, Colian, Lidl Polska, Maspex, Media Expert, Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL”, Nestle, Oponeo.pl, PKN Orlen, PKO Bank Polski, Procter & Gamble, SkyShowtime Poland, Reckitt Benckiser Healtcare.
Lista beneficjentów na reklamadzieciom.tvp.pl