• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”

12:47, 26.04.2024
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”!!! pusty LEAD !!!

Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 1 640 000 złotych. Akcję wsparło piętnastu reklamodawców.

 
logo akcji „Reklama Dzieciom”

Telewizja Polska od 1993 roku pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel niemal 35 milionów złotych.


Dochód z akcji „Reklama Dzieciom” będzie przekazany na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, na realizację programów terapeutycznych, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną
i ruchową oraz ze specjalnymi wymogami edukacyjnymi, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic szkolnych, utworzenie placów zabaw i organizację wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci i młodzieży przebywających placówkach opiekuńczo-wychowawczych.


Pieniądze z „Reklamy Dzieciom” trafią m. in. do: stowarzyszeń, fundacji, placówek opiekuńczo-wychowawczych, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.


W gronie darczyńców, którzy wsparli 31. akcję „Reklama Dzieciom” znalazły się firmy: Abbott Laboratories Poland, Alior Bank, Amazon Prime Video, Colian, Lidl Polska, Maspex, Media Expert, Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL”, Nestle, Oponeo.pl, PKN Orlen, PKO Bank Polski, Procter & Gamble, SkyShowtime Poland, Reckitt Benckiser Healtcare.


Lista beneficjentów na  reklamadzieciom.tvp.pl