• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Jak wybory, to do TVP

13:29, 17.11.2014
Jak wybory, to do TVP!!! pusty LEAD !!!

Ponad 70 proc. telewidzów zainteresowanych w niedzielę wieczorem wyborami samorządowymi dowiadywało się o ich wstępnych wynikach z Telewizji Polskiej. Prawie 3 mln 434 tys. widzów śledziło pierwsze dane z sondażu Ipsos w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia, podczas gdy we wszystkich innych stacjach łącznie tylko niewiele ponad 1 mln 453 tys.

 
Prowadzący "Wieczór wyborczy" w TVP1 i TVP INFO

"Wieczór wyborczy" między 20:40 a 21:40 w TVP1 przyciągnął prawie 2 mln 504 tys. widzów (udziały: 14,04 proc.), w TVN24 – niespełna 825 tys. (4,63 proc.), a w TVP INFO – ponad 750 tys. (4,21 proc). Czwartą najchętniej oglądaną stacją była TVP Polonia z prawie 180 tys. widzów (udziały: 1,01 proc.), a piątą – Polsat News (145 tys. i 0,81 proc).

Znacznie niższą widownię miał TVN Biznes i Świat (niespełna 39 tys. i 0,22 proc. udziałów), Polsat News 2 (prawie 22,5 tys., 0,13 proc) a zdecydowanie najniższą TV Republika, którą tego wieczoru wybrało niespełna 14 tys. widzów (udziały: 0,08 proc.).

Przypomnijmy, że anteny TVP, TVN i Polsatu wspólnie zamówiły w Ipsosie badanie exit poll i dysponowały takimi samymi wynikami tych badań.


Centrum Informacji TVP