Mecz w TVP1 śledził co czwarty Polak, który miał wtedy włączony telewizor. Udziały ukształtowały się bowiem na poziomie 26 proc. Średnia widownia wyniosła 4 mln 161 tys. osób (grupa 4+), a w szczytowym momencie – nawet 5 mln 460 tys.! Jedynka była zdecydowanym liderem nie tylko w trakcie meczu, lecz także w całym dniu, notując 15,1 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Równoległa transmisja w TVP Sport przyciągnęła 283 tys. widzów. W szczytowym momencie spotkanie oglądało 338 tys. Udziały wyniosły 1,76 proc. Prawie godzinny program „4-4-2” poświęcony tylko meczowi Polska – Szwajcaria obejrzało ponad 131 tys. widzów.
Mecz cieszył się także dużym zainteresowaniem na stronie sport.tvp.pl – miał 151 tys. odsłon.
Centrum Informacji TVP