• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„TVP ABC” – nowy, edukacyjny magazyn dla dzieci

17:27, 18.03.2015
„TVP ABC” – nowy, edukacyjny magazyn dla dzieci!!! pusty LEAD !!!

Z okazji pierwszych urodzin TVP ABC do kiosków w całej Polsce trafił już nowy, edukacyjny miesięcznik dla dzieci o tym samym tytule. Bohaterami prezentowanych w piśmie zabaw są postacie (literki A, B, C – zwierzaczki) znane już z Anteny. Magazyn wydało Edipresse Polska we współpracy z Telewizją Polską.

 
Okładka nowego magazynu dla dzieci

Nowe pismo jest skierowane do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się w nim historyjki i malowanki, kolorowe łamigłówki, lekcje języka angielskiego oraz mnóstwo dobrej i angażującej dzieci zabawy.

„TVP ABC” to również inspirujący magazyn dla rodziców, którzy poprzez mądrą zabawę będą mogli rozwijać umiejętności swoich dzieci i pogłębiać ich wiedzę. Każdy dział magazynu zawiera wartościowe porady, dotyczące wychowania i pomysły na wspólne spędzanie czasu, które wzmacniają więź z dzieckiem. Bohaterami łamigłówek i zabaw są postacie znane dzieciom z Anteny TVP ABC – literki-zwierzaczki.

Do każdego wydania pisma będzie dołączony atrakcyjny prezent. W pierwszym numerze to zestaw naklejek i tzw. znikopis. Redaktor prowadzącą nowy magazyn jest Katarzyna Michalczak. Magazyn kosztuje 8,99 zł, ma szytą oprawę i 34 strony objętości.

TVP ABC to najmłodsza, bo zaledwie roczna stacja dla dzieci w wieku od czterech do 12 lat. Jako jedyna z emitowanych w Polsce nie pokazuje żadnych scen przemocy i agresji, ani żadnych treści, które nie są odpowiednie dla dzieci w tej grupie wiekowej. Znaczna część jej oferty jest oparta na wielkim dorobku polskich artystów i twórców, wzbogaconym o najlepsze produkcje zagraniczne.

Szczególną wagę TVP ABC przykłada do edukacji, w tym również tej zapoznającej bardzo młodych ludzi z polską tradycją, historią i kulturą. Dlatego cieszy się ona ogromną popularnością wśród dzieci i rodziców; od samego początku prześcignęła w oglądalności „stare”, sprawdzone marki telewizyjne, jak MiniMini+, Disney Channel czy Cartoon Network. Plasuje się w ścisłej czołówce wszystkich polskich kanałów tematycznych, z udziałem rzędu co najmniej 0,8 proc i codzienną widownią przekraczającą znacznie 50 tys. widzów.

Ma też już znakomicie odbieraną własną stronę internetową, pierwsze bezpłatne i dostępne na wszystkich urządzeniach gry edukacyjne – jest zatem tradycyjna w dobrym tego słowa rozumieniu i zarazem bardzo nowoczesna, równocześnie bezpieczna i przyjazna a zarazem - multimedialna. Jedynym problemem jej potencjalnych widzów jest fakt, że mimo wielokrotnych obietnic nadal nie zdecydował się na jej udostępnienie Cyfrowy Polsat.

Centrum Informacji TVP