• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP członkiem IAB Polska

11:58, 01.09.2008
TVP członkiem IAB Polska- Telewizja Polska jest obecnie jednym z najważniejszych podmiotów na rynku usług audiowizualnych w polskim Internecie - mówi Leszek Bogdanowicz, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP. - Jako członek IAB chcemy szczególnie zaangażować się w popularyzację reklamy wideo, która na świecie jest coraz bardziej doceniana jako skuteczne i efektywne narzędzie komunikacji marketingowej.

Telewizja Polska od trzech lat udostępnia swoje programy w Internecie. Na www.itvp.pl można obejrzeć ponad 6 tysięcy audycji telewizji publicznej, są to m.in. programy informacyjne, publicystyczne, edukacyjne, dla dzieci, kulturalne, rozrywkowe oraz seriale.

IAB Polska jest członkiem IAB Europe, zrzeszającego ponad 2000 firm na 15 największych rynkach internetowych w Europie.

Telewizja Polska 25 stycznia została członkiem zwyczajnym International Advertising Bureau Polska. IAB Polska to stowarzyszenie skupiające 35 największych polskich firm internetowych, którego jednym z najważniejszych zadań jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.

- Telewizja Polska jest obecnie jednym z najważniejszych podmiotów na rynku usług audiowizualnych w polskim Internecie - mówi Leszek Bogdanowicz, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP. - Jako członek IAB chcemy szczególnie zaangażować się w popularyzację reklamy wideo, która na świecie jest coraz bardziej doceniana jako skuteczne i efektywne narzędzie komunikacji marketingowej.

Telewizja Polska od trzech lat udostępnia swoje programy w Internecie. Na www.itvp.pl można obejrzeć ponad 6 tysięcy audycji telewizji publicznej, są to m.in. programy informacyjne, publicystyczne, edukacyjne, dla dzieci, kulturalne, rozrywkowe oraz seriale.

IAB Polska jest członkiem IAB Europe, zrzeszającego ponad 2000 firm na 15 największych rynkach internetowych w Europie.

TVP członkiem IAB Polska