• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Oświadczenie Małgorzaty Raczyńskiej, Dyrektora TVP1

11:58, 01.09.2008
Oświadczenie Małgorzaty Raczyńskiej, Dyrektora TVP1O koncepcji programu publicystycznego prowadzonego przez B. Wildsteina dowiedziałam się kilka miesięcy temu na spotkaniu z Panem Januszem Kurtyką – Prezesem IPN i natychmiast wyraziłam zainteresowanie tego typu publicystyką na antenie Programu 1. Nieprawdą jest, iż zgłaszałam Prezesowi TVP S.A. wątpliwości dotyczące częstotliwości ukazywania się audycji „Cienie PRL”, bowiem dyskusji na taki temat nigdy między nami nie było. Formuła 30 - minutowego programu była propozycją OTV Kraków, co znalazło wyraz w Uchwale Zarządu TVP S.A. oraz osobistej zgodzie Pana Prezesa Zarządu TVP S.A. na uruchomienie nowego cyklu. Po zaakceptowaniu programu i przystąpieniu do jego realizacji, nieoczekiwanie - tydzień później - OTV Kraków poinformował o zmianie formuły audycji na 45 min. Pragnę zauważyć, iż przypisywanie mi tak dalekiej niechęci wobec tego programu nie znajduje odzwierciedlenia w podejmowanych działaniach, bowiem od dłuższego czasu zabiegam w Biurze Marketingu i Promocji TVP S.A. o uruchomienie promocji zewnętrznej dla wskazanej produkcji.


Małgorzata Raczyńska, Dyrektor Programu 1 TVP S.A.

W związku z publikacją w dn. 31.01.2008 r. w gazecie „Dziennik” artykułu prasowego pt. „Wildstein wystartuje w lutym na antenie TVP” jako Dyrektor TVP1 oświadczam:

O koncepcji programu publicystycznego prowadzonego przez B. Wildsteina dowiedziałam się kilka miesięcy temu na spotkaniu z Panem Januszem Kurtyką – Prezesem IPN i natychmiast wyraziłam zainteresowanie tego typu publicystyką na antenie Programu 1. Nieprawdą jest, iż zgłaszałam Prezesowi TVP S.A. wątpliwości dotyczące częstotliwości ukazywania się audycji „Cienie PRL”, bowiem dyskusji na taki temat nigdy między nami nie było. Formuła 30 - minutowego programu była propozycją OTV Kraków, co znalazło wyraz w Uchwale Zarządu TVP S.A. oraz osobistej zgodzie Pana Prezesa Zarządu TVP S.A. na uruchomienie nowego cyklu. Po zaakceptowaniu programu i przystąpieniu do jego realizacji, nieoczekiwanie - tydzień później - OTV Kraków poinformował o zmianie formuły audycji na 45 min. Pragnę zauważyć, iż przypisywanie mi tak dalekiej niechęci wobec tego programu nie znajduje odzwierciedlenia w podejmowanych działaniach, bowiem od dłuższego czasu zabiegam w Biurze Marketingu i Promocji TVP S.A. o uruchomienie promocji zewnętrznej dla wskazanej produkcji.


Małgorzata Raczyńska, Dyrektor Programu 1 TVP S.A.