Z badań firmy 4p Research Mix wynika, że nowy koncept jest bardzo dobrze oceniany zarówno pod kątem spełniania funkcji informacyjnej (zauważalności, czytelności, wyróżnialności) jak i komunikowanych wartości (dodając do wizerunku marki wrażenie odświeżenia, zdynamizowania i unowocześnienia). Na podstawie nowego layoutu marka TVP postrzegana jest jako bardziej profesjonalna, rozwijająca się, wysokiej jakości, nowoczesna, budząca zaufanie, bliska i młoda duchem. W porównaniu z obecnymi layoutami konkurencji nowa wizualizacja TVP oceniana jest jako wyróżniająca się
i przyciągająca.
Nowa wizualizacja powstała w agencji Paralotna. Została wybrana spośród 18 propozycji, przygotowanych na zlecenie Biura Marketingu i Promocji. Wykorzystywana będzie
w kampaniach zewnętrznych TVP.
Pierwsza kampanią zrealizowaną w nowym layoucie jest kampania zewnętrzna programu „Tomasz Lis na żywo”. Kampania trwać będzie od 15 do 29 lutego i obejmie nośniki (backlighty, frontlighty, citilighty) w największych miastach Polski. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Zenith Optimedia, a za przygotowanie kampanii – BMiP TVP. Kampania programu prowadzona będzie też w Radio Zet. Program Tomasza Lisa będzie miał premierę 25 lutego o godz. 21.10 w TVP2.
Nowa wizualizacja TVP