- Otrzymanie tytułu „Superbrands” to dla TVP S.A. ogromny prestiż. Utwierdza nas i naszych widzów, że jesteśmy marką rozpoznawalną, gwarantującą wysoką jakość produktu – mówi rzecznik TVP, Aneta Wrona.
W części oficjalnej wręczono statuetki 78 markom konsumenckim i biznesowym, uczestnikom tegorocznej edycji programu „Superbrands”. Zakwalifikowanie do programu jest bardzo prestiżowe.
„Superbrand – marka, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję. Daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.
Pomysłodawcą programu „Superbrands” jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca w 70 krajach od ponad 12 lat. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach lokalnych.
W poszczególnych krajach tytuł „Superbrands” przyznają członkowie niezależnej Rady Marek danego kraju. W skład Rady Marek wchodzą niezależni eksperci z różnych środowisk: dziennikarze, ludzie z agencji (PR, marketingowych, badań rynku) oraz przedstawiciele największych firm. (IW)