W sobotę TVP2 pokonała konkurencję osiągając 9,4 proc. średnich dobowych udziałów w grupie 4+. Na sukces stacji wpłynęła oferta wieczorna – XXII Festiwal Kabaretu w Koszalinie (trzy części), który oglądało średnio 1 957 tys. widzów (śr. udz. 18,2 proc.). Największą widownię 2 255 tys. widzów zgromadziła druga część koncertu. A trzecia część Festiwalu przyciągnęła więcej widzów (1 581 tys.) niż koncert emitowany w tym czasie w Polsacie – 1 311 tys. widzów.
W weekend duże zainteresowanie wzbudziły relacje i wydania specjalne serwisów informacyjnych poświęcone wydarzeniom w Niemczech. W sobotę i niedzielę liderem wśród kanałów informacyjnych był TVP INFO - 4,1 proc. udziałów (sobota), 4,3 proc. (niedziela).
W piątek TVP ABC uzyskało w grupie 4+ najwyższe udziały wśród kanałów dziecięcych – 1,1 proc. Największą widownię tego dnia zgromadziły animacje: Supa Strikas (218 tys. widzów, udz. 2 proc.), Bajeczki Maszy (218 tys., udz. 2 proc.) oraz Stacyjkowo (158 tys., udz. 4 proc.).
(Centrum Informacji TVP)