Kto spośród setek utalentowanych wokalistów, biorących udział w castingach, dotrze do finału i zdobędzie nagrodę główną – kontrakt płytowy z Universal Music Polska? O tym widzowie Dwójki przekonają się już jesienią.
Nowa edycja „The Voice of Poland” obfitować będzie w nowości i niespodzianki. Podczas „Przesłuchań w ciemno” Trenerzy do swoich drużyn będą mogli wybrać od 12 do 14 osób. Na etapie „Bitew” aż trzykrotnie będą mieli szansę „ukraść” zawodnika z konkurencyjnej drużyny. Do odcinków „Live” trafi 16 osób. Znowu nie zabraknie ogromnych emocji – Trenerzy zrobią wszystko, żeby to właśnie w ich drużynie znalazł się najlepszy głos w Polsce. Widzowie zobaczą gwiazdy śpiewające z uczestnikami, dowiedzą się, który wokalista wzruszy Trenerów i jak trzeba zaśpiewać, żeby być noszonym na rękach. W nowym sezonie show widzowie będą świadkami jednego z najbardziej zaskakujących elementów programu – tzw. podwójnego Blinda. Oznacza to, że Trenerzy nawet po odwróceniu swoich foteli nie zobaczą uczestnika.
Wokaliści będą dostarczać Trenerom ogromnych emocji – jeden z uczestników zaśpiewa wzruszającą piosenkę, którą napisał dla swojej mamy. Nie zabraknie też powrotów – raz jeszcze na scenie „The Voice of Poland” staną dawno niewidziane osoby i być może skorzystają z drugiej szansy. Może serca fanów programu raz jeszcze skradnie duet?
Tak jak w poprzedniej edycji, 7. odsłona „The Voice of Poland” będzie angażowała widzów wykorzystując tzw. drugi ekran. Aktywności wokół programu będzie można śledzić w serwisie voice.tvp.pl, a także na YouTubie, Instagramie, Facebooku, Twitterze i Snapchacie TVP. Najciekawsze komentarze, zdjęcia, krótkie posty, będą wyświetlane na ekranie telewizora. Social TV pozwoli na wymianę opinii w czasie rzeczywistym i ożywioną dyskusję z innymi fanami programu. Do dyspozycji widzów znów będzie aplikacja „The Voice of Poland – zostań Trenerem”, która dostosowana jest do każdego z etapów programu – za jej pomocą, na bieżąco, można wyrazić poparcie dla swoich ulubionych wokalistów, odwrócić wirtualny fotel, a nawet budować własną drużynę, zdobywać punkty i rywalizować z innymi. Ale to nie wszystko. Dzięki aplikacji użytkownicy mają również dostęp do wszystkich zakulisowych newsów – tutaj znajdą się ciekawostki o Trenerach, ich drużynach, aktualności i ekskluzywne materiały z planu programu.
***************
„The Voice of Poland” to wyjątkowy muzyczny talent-show, który odniósł spektakularny sukces na świecie. Polska edycja programu obecna jest na antenie Dwójki od 2011 roku i cały czas cieszy się ogromną popularnością. Laureatami poprzednich edycji są: Krzysztof Iwaneczko, Aleksandra Nizio, Juan Carlos Cano, Mateusz Ziółko, Natalia Sikora i Damian Ukeje. Rafał Brzozowski, uczestnik pierwszej edycji programu, odniósł ogólnopolski sukces przebojem „Tak blisko”, a Natalia Sikora została laureatką konkursu „Debiuty” Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w 2013 roku. Jej sukces powtórzył w 2014 roku w Opolu Mateusz Ziółko zajmując również pierwsze miejsce w konkursie „Debiuty”.
THE VOICE OF POLAND – NAJLEPSZY GŁOS nowy sezon od 3 września
sobota, godz. 20:05
(Centrum Informacji TVP)