Tegoroczny dochód z 24. akcji „Reklama Dzieciom”
zostanie przekazany
w całości na
terapię dla chorych dzieci (w tym m.in. na zakup sprzętu rehabilitacyjnego, wyposażenia sal przeznaczonych do terapii).
Podział uzyskanych środków nastąpi pomiędzy instytucje państwowe i społeczne prowadzące działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci. Wnioski osób fizycznych nie są rozpatrywane.
Pieniądze z poprzedniej edycji „Reklamy Dzieciom” trafiły do ponad 100 beneficjentów! Darowizny przeznaczono m.in. na: organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, wyposażenie sal integracji sensorycznej i terapii EEG Biofeedback oraz dofinansowanie programów terapeutycznych.
Przy podziale środków z 24. edycji „Reklamy Dzieciom” będą brane pod uwagę wnioski, które wpłyną do Telewizji Polskiej S.A. do 31 grudnia 2016 roku (decyduje data stempla pocztowego) i te, które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
Więcej informacji na stronie http://reklamadzieciom.tvp.pl/
Centrum Informacji TVP