• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP1 liderem czwartku

16:05, 25.11.2016
TVP1 liderem czwartku!!! pusty LEAD !!!

W czwartek 24 listopada zdecydowanym liderem dnia okazała się Jedynka (13,6 proc. udziałów w grupie 4+).

Po doskonałych weekendach i bardzo udanych piątkach, umiejętnie wprowadzających widzów w atmosferę relaksu i wypoczynku, do puli szczególnie cennych pod względem oglądalności dni tygodnia Telewizja Polska będzie mogła dołączyć też czwartki.

W czwartek 24 listopada zdecydowanym udziałowym liderem dnia okazała się Jedynka (13,6 proc. udziałów w grupie 4+). Swoją pozycję zbudowała gromadząc na swojej antenie aż 4 spośród 5 najlepiej oglądanych tytułów wczorajszego dnia. Były to: finałowy odcinek kryminalno-obyczajowego „Ojca Mateusza” (4 431 106 tys. widzów, udziały 27,71 proc.), „Teleexpress” (3 583 380 tys. widzów, udziały 31,33 proc.), „Sprawa dla Reportera” Elżbiety Jaworowicz (3 438 728 tys. widzów, udziały 24,24 proc.) oraz główne wydanie „Wiadomości” ( widownia 3 340 781 tys., udziały 21,62 proc.). Wyraźnie wyższe niż średnia jesieni wskaźniki oglądalności odnotowało również wczorajsze wydanie publicystycznego programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” (widownia 881 866, udziały – 9,2). Wczorajsze „Warto rozmawiać” uzyskało drugie miejsce w paśmie i były to najwyższe udziały tego programu tegorocznej jesieni.

Zamykający XVI serię odcinek „Ojca Mateusza” był najlepiej oglądanym programem 24 listopada br. Wczorajszy odcinek pobił też rekord widowni tegorocznej jesiennej ramówki. Charakterystyczne, że przez cały sezon opowieść o przygodach przenikliwego księdza Mateusza i dzielnych sandomierskich policjantów utrzymywała pierwszą pozycję w paśmie - średnia oglądalność wyniosła w grupie 4 mln widzów i 25,84 proc. udziałów (grupa 4+).

Najlepiej oglądanymi programami informacyjnymi 24 listopada były „Teleexpress” i „Wiadomości” TVP1. Oba programy kontynuują świetną passę i prymat w tym prestiżowym gatunku.

Wczorajszy czwartek przyniósł też rekord tegorocznej ramówki „Sprawie dla Reportera”, która była zarazem pierwszą pozycją w swoim paśmie. Te wyniki cieszą, ale nie zaskakują, gdyż program Elżbiety Jaworowicz od lat jest silną marką telewizji publicznej.