• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Ostatni weekend listopada 2016 należał do TVP

17:14, 28.11.2016
Ostatni weekend listopada 2016 należał do TVP!!! pusty LEAD !!!

Ostatni weekend listopada 2016 roku przyniósł doskonały wynik Jedynki (11,5 proc. udziałów), rekordowy finał kultowego „Rancza” i obiecującą inaugurację sezonu zimowego.

Pozycję lidera niedzieli Jedynka zawdzięcza m.in. rekordowej w tym sezonie widowni finałowego odcinka „Rancza”. Liczyła ona 6,1 mln widzów, przy 34,25 proc. udziałów w grupie 4+.

Wielka widownia finału dziesiątej i ostatniej serii lubianego „Rancza” nie jest zaskoczeniem. Wszystkie jej odcinki zdobywały pierwszą pozycję w paśmie i sercach widzów. Dla wielu z nich finał „Rancza” to koniec pewnej telewizyjnej epoki, trwającej od 2006 roku. Przez te 10 lat „Ranczo” z pewnością zasłużyło na miano serialu kultowego, który wykreował wspaniałą wieś Wilkowyje i całą galerię związanych z nią barwnych postaci. Wśród nich byli także stali bywalcy ławeczki, którzy toastem „za przyjaźń” serdecznie pożegnali się z widzami.

W piątek i sobotę miliony kibiców śledziły w TVP otwarcie nowego sezonu w sportach zimowych. Średnie wyniki (udziały i widownia) tegorocznej inauguracji – zarówno w skokach, jak i biegach - okazały się wyższe od startu sezonu zimowego w roku ubiegłym.

Transmisję Pucharu Świata w skokach narciarskich na antenie TVP1 obejrzało w piątek 25 listopada 3,6 mln widzów (28,56 proc. udziałów), zaś dzień później, gdy apetyty kibiców zaostrzył świetny występ Macieja Kota – także 3,6 mln widzów (29,79 proc. udziałów). Transmisja Pucharu Świata w biegach narciarskich, z Justyną Kowalczyk jako jedyną polską nadzieją na miejsce w czołówce, przyciągnęła do TVP2 w sobotę 26 listopada 907 tys. widzów (12,12 proc. udziałów). W niedzielę widzów było nieco więcej - 1,3 mln , przy udziałach 14,61 proc.

W sobotę 26 listopada bardzo dobrą passę podtrzymał „Teleexpress”. Jego sobotnie wydanie, emitowane po dwóch seriach skoków w Kuusamo, uzyskało aż 4,1 mln widzów (33,24 proc. udziałów), co jest w tym sezonie drugim najlepszym wynikiem oglądalności programu w tym sezonie.

Wśród pożegnań o charakterze sezonowym należy wymienić zaskakujący w swoich rozstrzygnięciach sobotni finał „The Voice of Poland”, który przyciągnął do Dwójki ponad 2 mln widzów, co przełożyło się na 13,8 proc. udziałów i drugie miejsce w paśmie.