30 listopada 2016 roku „Teleexpress” TVP1 ostatecznie przypieczętował swoją dominację wśród programów informacyjnych. Ze średnią widownią wynoszącą ponad 3,6 mln i udziałami 30,3 proc. ( grupa 4+) zdecydowanie wygrał rywalizację w listopadzie. Tym samym po raz kolejny potwierdził, że jest jedną z najsilniejszych marek Telewizji Polskiej.
Charakterystyczne, że najwyższą oglądalność w listopadzie - ponad 4,2 mln widzów (udziały 30,4 proc.) - „Teleexpress” odnotował w dniu Narodowego Święta Niepodległości, którego obchody Telewizja Polska transmitowała bardzo obszernie. Tę świetną passę program podtrzymał także 26 listopada, kiedy ponownie jego oglądalność przekroczyła 4 mln widzów (4,1 mln, 33 – proc. udziałów.).
„Teleexpress” był zdecydowanie najlepiej oglądanym serwisem informacyjnym przez pięć miesięcy 2016 roku – w styczniu, lutym, marcu, czerwcu, a teraz – listopadzie. Wszystko wskazuje na to, że zakończy rok na najwyższym stopniu podium.
Pierwsze miejsce „Teleexpressu” w gronie programów informacyjnych cieszy tym bardziej, że w zespole nastąpiły istotne zmiany. W sierpniu br. jego kierownictwo objął Klaudiusz Pobudzin, a do grona prezenterów dołączyli - Michał Cholewiński i Rafał Patyra. Jak pokazują badania, którymi dysponuje TVP, widzowie chwalą ich profesjonalizm, inteligencję, swobodę i naturalność.
- Wspólnie z Beatą Chmielowską – Olech, Michał i Rafał tworzą idealne trio prowadzących „Teleexpress” - mówi
Klaudiusz Pobudzin, kierownik redakcji. I podkreśla, że sukcesy „Teleexpressu” to zasługa całego zespołu.
- Obok najlepszych prowadzących mamy świetnych wydawców, lektorów, kierowników produkcji, a także, a może przede wszystkim, grono bardzo dobrych reporterów – dodaje
Klaudiusz Pobudzin. – Ten wyjątkowy zespół, przy wsparciu ekip realizatorskich, operatorskich i technicznych, codziennie przygotowuje dla Państwa „Teleexpress” - najlepszy i najpopularniejszy program informacyjny w Polsce.
Jak widać „Teleexpress” wciąż pozostaje pierwszym wyborem Polaków. Widzowie doceniają jego unikatową formułę i niepowtarzalny styl – prezentowanie najświeższych informacji z kraju i ze świata w lekkiej, telegraficznej, czasem nawet dowcipnej formie, a także obiektywizm i profesjonalizm prowadzących.