• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP1 liderem weekendu!

16:38, 12.12.2016
TVP1 liderem weekendu!!!! pusty LEAD !!!

TVP1 deklasuje konkurencję! W ostatni weekend najwięcej widzów wybrało Jedynkę. W sobotę 10 grudnia średnie udziały TVP1 wyniosły 10,7 proc., a w niedzielę - 14,3 proc., co dało antenie pierwszą pozycję na rynku. Największą widownię zgromadził uwielbiany przez widzów „Teleexpress”, zawody Pucharu Świata w Skokach Narciarskich oraz najnowszy sezon serialu „Blondynka”.

Znakomity dla Jedynki weekend w śpiewającym stylu otworzył finał „Hit Hit Hurra!”. Ostatni odcinek tego talent show miał rekordową oglądalność. Zwycięstwo Alicji Szemplińskiej obejrzało ponad 1,8 mln widzów przy udziałach 12,1 proc.

11 grudnia (niedziela) „Teleexpress” uzyskał rekordowy wynik 4,9 mln widzów (32,3 proc.). Był on najchętniej oglądanym programem informacyjnym soboty i niedzieli, czym potwierdził, że jest jedną z najsilniejszych marek Telewizji Polskiej. Świetny wynik „Teleexpressu” cieszy tym bardziej, że widzowie zaaprobowali zmiany, jakie od sierpnia br. wprowadził jego nowy szef Klaudiusz Pobudzin. Widzowie docenili profesjonalizm nowych prezenterów: Michała Cholewińskiego i Rafała Patyry, unikatową formułę i niepowtarzalny styl programu.

„Blondynka” również zawróciła w głowach widzom. Niedzielny odcinek zgromadził 3,2 mln fanów serialu, co przełożyło się na 18,8 proc. udziałów w rynku, a serial został najpopularniejszym programem pasma. Drugi odcinek nowej serii przyciągnął o 100 tys. widzów więcej niż poprzedni.

Świetne wyniki Jedynki to zasługa także kibiców Zawodów Pucharu Świata. Decydujący o zwycięstwie skok Kamila Stocha w niedzielnych zawodach obejrzało w 5 mln 751 tys. widzów Jedynki. 11 grudnia (niedziela) konkurs indywidualny w skokach narciarskich obserwowało w TVP1 4 mln 478 tys. (średnia), a udziały wyniosły 31,9 proc. Transmisja z sobotniego konkursu, w którym Polacy uplasowali się w czołowej piątce najlepszych, zainteresowała 4 mln 944 tys. osób (średnia widownia – 3 mln 901 tys., a udziały – 32,2 proc). Średnie udziały oglądalności w konkursie skoków narciarskich w tym tygodniu utrzymują się na podobnym poziomie co tydzień temu – 32 proc.