Weekendowe wyniki oglądalności potwierdzają, że Polacy kochają sport. Największą widownią mogła poszczycić się
TVP 1 – sobotnie
zawody w skokach narciarskich z udziałem Kamila Stocha, Macieja Kota i Dawida Kubackiego oglądało średnio 5,6 mln widzów, co przełożyło się na ponad 42 proc. udziałów w rynku.
Mistrzostwa Świata w Lahti przełożyły się także na wielki sukces
TVP 2 i
TVP Sport. Niedzielne
zawody w sprincie drużynowym kobiet i mężczyzn śledziło średnio niemal 1,2 mln widzów, przy udziałach 10,3 proc. rynku (w grupie 4+, wartości łączne dla obu anten). W
TVP 2 średnia widownia kształtowała się na poziomie ponad 890 tys. widzów (prawie 8 proc. udziałów). Z kolei
kwalifikacje do zawodów transmitowane w
TVP Sport oglądało prawie 370 tys. widzów, przy udziałach w rynku na poziomie 3,5 proc.
Zmagania mistrzów w Lahti okazały się szczęśliwe dla sportowej anteny TVP. W rankingu sportowych kanałów telewizyjnych w 2017 roku
TVP Sport zajął zaszczytne drugie miejsce (0,37 proc. udziałów), tuż za kanałem Eurosport.
Ostatni weekend lutego był dla Jedynki rekordowy nie tylko dzięki emocjom sportowym. W niedzielny wieczór 27 lutego największym powodzeniem wśród widzów cieszyła się
“Blondynka”. Perypetie uroczej bohaterki śledziło w
TVP 1 3,1 mln Polaków (niemal 19 proc. udziałów), co oznacza, że serial zdystansował całą konkurencję w paśmie.
Ten świetny wynik ugruntował pozycję
“Blondynki” jako najpopularniejszego programu wieczornego pasma niedzielnego i zarazem
TVP 1 – jako pierwszego wyboru widzów w niedzielny wieczór.