W grupie wszystkich widzów (4+) średnie udziały tygodniowe TVP Sport w rynku telewizyjnym wyniosły 1,01 proc. TVP Sport jest także liderem wśród kanałów sportowych w marcu – 1,31 proc. (4+) i 0,82 proc. (16-49). W niedzielę 5 marca kanał sportowy Telewizji Polskiej zajął natomiast 12. miejsce (średni udział 1,74 proc.) w zestawieniu wszystkich programów dostępnych na terenie Polski.
Największą widownię TVP Sport w minionym tygodniu miały transmisje z halowych mistrzostw Europy w lekkiej atletyce, mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w Lahti i piłkarskiego Pucharu Niemiec. Najchętniej oglądanym programem była właśnie niedzielna relacja z Belgradu, gdzie polscy lekkoatleci wygrali klasyfikacje medalową: czteroipółgodzinna transmisja zainteresowała aż 618 tys. (średnia) widzów, udziały wyniosły 4,46 proc. a peak – aż 1 mln 038 tys.! Bardzo dobre wyniki transmisji z HME były także w piątek (średnia 358 tys., peak 521 tys.) oraz w sobotę (283 tys., 798 tys.).
Środowe kwalifikacje (1 marca) w skokach narciarskich do konkursu na dużej skoczni podczas MŚ w Lahti obejrzało 308 tys. (średnia) – peak 417 tys. Mecz ¼ finału Pucharu Niemiec, Bayern Monachium (z Robertem Lewandowskim w składzie) – Schalke Gelsenkirchen zainteresował 295 tys. (średnia) – peak 409 tys.
Bardzo dobre wyniki oglądalności materiałów sportowych odnotowały także serwisy internetowe Telewizji Polskiej – portal SPORT.TVP.PL, aplikacja mobilna TVP Sport oraz kanały TVP Sport w mediach społecznościowych. Strona SPORT.TVP.PL w minionym tygodniu wygenerowała ponad 900 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy odtwarzali treści wideo aż 1 mln 224 tysięcy razy. Najpopularniejszą transmisją była relacja z czwartkowego konkursu indywidualnego skoczków w Lahti dostępna na portalu i w aplikacji mobilnej, która była odtwarzana ponad 81 tysięcy razy.
Oferta Telewizji Polskiej królowała w mediach społecznościowych. Posty TVP Sport na Facebooku odnotowały zasięg ponad 6,5 mln (wzrost o 175 proc.), a odtworzenia filmów ponad 6,1 mln. Wzruszający wywiad z Piotrem Żyłą osiągnął zasięg 2,1 mln i aż 620 tys. wyświetleń. Także w serwisie Youtube materiały TVP Sport generowały olbrzymie zainteresowanie fanów sportu – filmy w minionym tygodniu przekroczyły 1 mln 603 tys. odtworzeń.