Sobotni (11 marca) konkurs drużynowy, w którym reprezentacja Polski zajęła 3. miejsce, obejrzało 4 mln 180 tys. widzów TVP1 (średnia), udziały wyniosły 36,5% (peak 5 mln 279 tys.). Natomiast niedzielny (12 marca) konkurs indywidualny (9. miejsce Piotra Żyły, 11. lokata Macieja Kota), zainteresował 4 mln 114 tys. osób. Udziały wyniosły 34%, a w kulminacyjnym momencie, Puchar Świata w Oslo oglądało 5 mln 149 tys. widzów.
Niedzielną relację z Pucharu Świata w biegach narciarskich transmitowaną w TVP2 obejrzało średnio 1,4 mln widzów, a w szczytowym momencie było ich przed telewizorami niemal 1,9 mln.
Najchętniej oglądanym programem weekendu był „Teleexpress”. Pozycję lidera w paśmie zapewniła mu ponad 4 mln 496 tys. widownia (38,9% udz.). Również „Wiadomości” cieszyły się dużym zainteresowaniem. Niedzielne wydanie obejrzało ponad 3,5 mln widzów (21,3% udz.).
Sympatię zdobywa serial „Wojenne dziewczyny” – nowość w wiosennej ramówce TVP1. Drugi odcinek losów Marysi, Ewki i Irki, w niedzielny wieczór, śledziło niemal 2 mln 981 tys. osób (17,9% udz.) zapewniając serialowi pozycję lidera w paśmie.
Nowa wiosenna edycja „Kocham Cię, Polsko” był liderem pasma z widownią ponad 2 mln 230 tys. (14,6% udz.).
Aż 6 na 10 najlepiej oglądanych programów ubiegłej soboty i niedzieli, to tytuły TVP1!